Znaleziono 51 wyników

autor: ArturK
07 lipca 2018, 17:37
Forum: Miejscówki i wyjazdy paralotniowe
Temat: Przeloty z Kobali dla początkujących z Airaction w czerwcu.
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 587

Re: Przeloty z Kobali dla początkujących z Airaction w czerwcu.

Witam,

I jak wyszly te loty na skrzydla swing z RAST?
Mozna cos powiedziec jak sie zachowywaly z spokojnych i trudnych warunkach?
autor: ArturK
27 czerwca 2018, 21:25
Forum: Kupię
Temat: kupie dolna EN B
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1062

Re: kupie dolna EN B

A co kupiles cos? Bo ja tez szukam.
autor: ArturK
20 czerwca 2018, 20:23
Forum: Kupię
Temat: kupie dolna EN B
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1062

Re: kupie dolna EN B

Witam. Latalem na DHV 1-2 mac para eden3.W sumie wylatane okolo 60 godz przez jakies 6 lat :( Bo tak się zastanawiam po co brać skrzydło które lata praktycznie tak samo jak najnowsze szkolne z klasy A. Jakaś różnica będzie przy wydłużeniu około 5.5 ale to w oczach pilotów jest już średnie B i trzeb...
autor: ArturK
19 czerwca 2018, 13:57
Forum: Kupię
Temat: kupie dolna EN B
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1062

Re: kupie dolna EN B

Dołacze sie do watku. Szukam nowego lub prawie nowego:
Ozone BUZZ Z5 - rozmiar S
Nova ION 4/5 - rozmiar XXS
autor: ArturK
11 czerwca 2018, 17:06
Forum: PG
Temat: Tips & Trick - O trenowaniu spirali
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 688

Re: Tips & Trick - O trenowaniu spirali

Wkoncu sie odwazylem potrenowac slaba spirale na PPG. Barometr pokazal mi 10 m/s chwilowego i max 6.8 m/s usrednione do 10 sek. Z tych 6-ciu powiedzmy spiral mialem wrazenie ze tylko jedan byla czegos warta bo jak mnie wcisnelo w uprzeaz to spanikowalem i chcialem opuscic ta figure :]. Takze nie wie...
autor: ArturK
17 maja 2018, 23:22
Forum: Wejście dla początkujących
Temat: Program
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 524

Re: Program

Do przycinania bez decodowania to ja używam: Free Video Cutter Joiner.
autor: ArturK
05 maja 2018, 20:37
Forum: PG
Temat: Tips & Trick - O trenowaniu spirali
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 688

Re: Tips & Trick - O trenowaniu spirali

Hej, Ciekawe informacje. Zastanawia mnie czy przy sterowaniu 2D trzeba coś specjalnego wiedzieć o wychodzeniu ze spirali. Zakładam że przy wchodzeniu i wychodzeniu ze spirali korzysta się w większości z linki połączonej ze stabilem (i w okolicy stabila) (czyli 2 sterowaniu 2D w dół). Ale jeżeli mimo...
autor: ArturK
27 marca 2018, 13:57
Forum: Kupię
Temat: kupię wario
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 555

Re: kupię wario

Kolor jest ok ale mocowanie faktycznie moglo by byc lepsze.

A jakie znaczenia ma kolor ? Odbija promienie czy cos takiego ?
autor: ArturK
11 stycznia 2018, 19:40
Forum: Sprzęt
Temat: Skrzydło 3 a 4 rzędowe - różnice
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 1593

Re: Skrzydło 3 a 4 rzędowe - różnice

uriuk pisze:Nie ma większych różnic. Tyle, że 4 rzędowe umożliwia założenie tasm do PPG, a 3 rzędowe nie.


A https://www.nova.eu/en/gliders/ion-4?

Chyba jest 3 rzędowe a ma dodatek moto (na dole strony).
autor: ArturK
09 grudnia 2017, 15:52
Forum: Bezpieczeństwo i Wypadki
Temat: Czego NIE robić w chmurze
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1990

Re: Czego NIE robić w chmurze

To by mogło wskazywać że główną przyczyną rzucenia zapasu było przeszywające zimno. :)
autor: ArturK
08 grudnia 2017, 19:05
Forum: Bezpieczeństwo i Wypadki
Temat: Czego NIE robić w chmurze
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1990

Re: Czego NIE robić w chmurze

A co to wylatuje ze skrzydła w 8:50 ?
autor: ArturK
02 listopada 2017, 10:32
Forum: PG
Temat: Śmiertelność paralotniarza vs motocyklisty
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 1940

Re: Śmiertelność paralotniarza vs motocyklisty

Gdzieś widziałem taki diagram że liczba ofiar w paralotnictwie równała się użytkownikom motocykli którzy jeżdżą 2 godziny dziennie czy tygodniowo (nie pamiętam). Jeżeli ktoś więcej jeździ motocyklem to pewnie ma większe szanse na śmierć niż w lataniu na paralotni. Zapomniałem linka wrzucić: http://...
autor: ArturK
02 listopada 2017, 00:09
Forum: PG
Temat: Śmiertelność paralotniarza vs motocyklisty
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 1940

Re: Śmiertelność paralotniarza vs motocyklisty

Tutaj są fajne grafiki ale niestety nie ma paralotniarzy. Są za to lotniarze. Wychodzi że prawdopodobieństwo wypadku na motorze czy paralotni jest zbliżone.
autor: ArturK
01 listopada 2017, 23:57
Forum: PG
Temat: Śmiertelność paralotniarza vs motocyklisty
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 1940

Re: Śmiertelność paralotniarza vs motocyklisty

Znalazłem coś ale to nie to co kiedyś widziałem:
https://issuu.com/mark77a/docs/motorcyc ... liding_and
autor: ArturK
01 listopada 2017, 23:17
Forum: PG
Temat: Śmiertelność paralotniarza vs motocyklisty
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 1940

Re: Śmiertelność paralotniarza vs motocyklisty

Gdzieś widziałem taki diagram że liczba ofiar w paralotnictwie równała się użytkownikom motocykli którzy jeżdżą 2 godziny dziennie czy tygodniowo (nie pamiętam).
Jeżeli ktoś więcej jeździ motocyklem to pewnie ma większe szanse na śmierć niż w lataniu na paralotni.
autor: ArturK
28 września 2017, 12:26
Forum: Meteorologia
Temat: Fajne szkolenie z meteorologii
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 785

Re: Fajne szkolenie z meteorologii

No w tym wydaniu tez będzie mistrz szybowcowy. A co ciekawego powiedział p. Kawa?

Pozdr.,
autor: ArturK
28 września 2017, 11:42
Forum: Meteorologia
Temat: Fajne szkolenie z meteorologii
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 785

Fajne szkolenie z meteorologii

http://awiacja.imgw.pl/index.php?product=tur

W nagłówku na czerwono jest link do szczegółów szkolenia.
Niestety ja nie mam tyle urlopu.
Fajnie jakby ktoś na to poszedł i zreferował co było.

Pozdr.,
autor: ArturK
18 września 2017, 22:45
Forum: Gadżety (foto/video/vario/GPS/odzież/dodatki)
Temat: Combo - wynalazek
Odpowiedzi: 56
Odsłony: 4366

Re: Combo - wynalazek

Jest już niby coś co mierzy obroty na androida. Pytanie tylko czy działa dla silnika paralotni.
https://play.google.com/store/apps/deta ... auge&hl=pl
autor: ArturK
13 września 2017, 14:23
Forum: Gadżety (foto/video/vario/GPS/odzież/dodatki)
Temat: Combo - wynalazek
Odpowiedzi: 56
Odsłony: 4366

Re: Combo - wynalazek

Mapę z zaznaczonym przewidywanym środkiem komina (tak jak to jest w LK8000). Ja też używam średniej zmiany wysokości np. w czasie 30 sek. Z mniej ważnych funkcji fajnie by było mieć odświeżane na bieżąco strefy (np. świeże obowiązujące na dany dzień). Dla pilotów PPG fajnie by było mieć słyszalne va...
autor: ArturK
07 września 2017, 14:01
Forum: Filmy instruktażowe
Temat: Filmy instruktażowe - lista zbiorcza
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 2784

Re: Filmy instruktażowe - lista zbiorcza

No fajny cykl. Pytanie tylko skąd brać dobre filmy do analizy. Poza tym uważam ze najlepiej żeby najpierw krótko opisał to Jarek a później szczegółowo Jarek (ekspert). Fajnie mieć na początku taki zwykły opis a później się ew. przekonać ze tak naprawdę np. coś innego się wydarzyło - ale w sumie konw...

Wyszukiwanie zaawansowane