Gradient Golden 4

Latanie bezsilnikowe
PrzemKam
Posty: 100
Rejestracja: 01 lutego 2016, 13:27
Reputation: 26
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Świeżak po Kursie

Re: Gradient Golden 4

Postautor: PrzemKam » 04 listopada 2017, 23:34

SP8EBC pisze:Rozumiem te ceny wsio brutto?

Zresztą to wszystko może zakończyć się na dzisiejszym Check Engine w moim aucie :/ Jak się okaże, że to np pada rozrząd (łańcuch) to zamiast glajta to sobie kuźwa auto co najwyżej kupie na kredyt a nie zabawkę do latania :(


Ceny oczywiście brutto ;) Mototaśmy dodatkowo 60e za montaż i wtedy dostajesz wersję tylko z jednymi taśmami moto z trymerami lub 119e za motośmy które otrzymasz w woreczku a skrzydło przyjdzie ze standardowymi do swobodnego

W cenie skrzydła oczywiście:
plecak
worek na skrzydło
taśma kompresyjna
pakiet informacyjny
instrukcja obsługi
oraz zawsze jakiś dodatkowy gadżet ;)

odezwij sie w razie czego na priv, oby auto sie nie rozleciało ;)

pozdrawiam
Przemek Kamon

bocianxc
Posty: 7
Rejestracja: 01 stycznia 2016, 16:56
Reputation: 0
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Gradient Golden 4

Postautor: bocianxc » 05 listopada 2017, 07:55

@sp8
Tylko nie mów ze wracasz do swobodnych.

Pozdrawuam
bocian

SP8EBC
Posty: 429
Rejestracja: 29 grudnia 2015, 22:01
Reputation: 26
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Latam: Nie latam
Doświadczenie: Były Pilot
Kontaktowanie:

Re: Gradient Golden 4

Postautor: SP8EBC » 05 listopada 2017, 23:09

PrzemKam pisze:odezwij sie w razie czego na priv, oby auto sie nie rozleciało ;)

pozdrawiam
Przemek Kamon


Wyślij nr telefony na PW albo SMS na numer z mojej stopki. Dzisiaj w magiczny sposób Check Engine znikło :) Odpalałem dwa razy, pojeździłem chwile i jest OK, także może coś z tego interesu dojdzie do skutku.

@ bocian
No są takie plany. Odebrałbyś telefon to byśmy pogadali. Tylko jak masz dzwonić to jutro po 17 najwczesniej.
Pentaconta PC1000 uber alles!! https://www.youtube.com/watch?v=xunVxp-mqqY

Mateusz Lubecki
tel: +48 660 43 44 46

SkyTrekking
Posty: 14
Rejestracja: 02 stycznia 2016, 14:32
Reputation: 1
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Instruktor

Re: Gradient Golden 4

Postautor: SkyTrekking » 25 listopada 2017, 18:13

pwarzybok pisze:Nie wiem jak golden 4 ale kumpel miał goldena 2 lub 3 jeszcze niedawno i mimo tego se przechodził przegląd itd to jego wstawanie to była masakra. Na holu zeby wstał i sie nie zwalił trzeba było czary odstawiać


Gdzie Twój kolega robił przeglądy? Nie ma takiej możliwości aby sprawny technicznie Golden źle latał za holem i miał problemy ze startem. Po pełnym przeglądzie( prawidłowym) i pełnym dopuszczeniu do lotów to skrzydło nie powinno sprawiać żadnych, żadnych problemów.

Pozdrawiam
Piotr Cwudziński

Gradient Polska
http://skytrekking.pl
http://serwis-paralotnie.skytrekking.pl/
http://www.sklep-paralotniowy.pl
https://www.facebook.com/szkolaparalotniowa

Awatar użytkownika
mucha
Posty: 68
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 19:18
Reputation: 9
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Gradient Golden 4

Postautor: mucha » 25 listopada 2017, 23:50

SP8EBC pisze:Latać zacząłem w 2011 roku, od powiedzmy kwietnia 2016 do sierpnia 2017 miałem w zasadzie przerwę. Nie wiem ile mam całościowego nalotu ale jak sięgam pamięcią, to w 2015 udawało mi się chyba nawet 25 godzin zrobić. Od 2012 mam Tequile 1 ale przytyłem i zrobiła się na mnie za mała. Poza tym to konstrukcyjnie 2003 rok a produkcyjnie 2006, czyli ubiegła epoka.

Golden 4 mi pasuje rozmoarowo, bo największy jest od 110 do 130 czyli będę idealnie w środku. Mega prędkości nie potrzebuje a co bym nie wziął i tak będzie szybsze :) Cena wydaje mi się duża, bo kolega po negocjacjach wyrwał Rook 2 za podajże 8200 czy 8500 a to jednak glajt klasę wyższy pomimo tego, że ENB


Staraj się być jednak zdecydowanie w górnej części zakresu wagowego, miałem Goldena 2 30 i przez zmianę szpeju spadłem do połowy zakresu wagi , skrzydło trochę zmniejszyło opadanie za to przestało latać do przodu pod jakikolwiek wiatr.
Pozdrawiam Tomek Muszyński

Awatar użytkownika
mucha
Posty: 68
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 19:18
Reputation: 9
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Gradient Golden 4

Postautor: mucha » 25 listopada 2017, 23:56

Co do posta pwarzybok mój Golden 2 wstawał "jaktalala " i to jest na prawdę dobre skrzydło. To było moje pierwsze skrzydło a kupiłem używkę i dopóki nie zmieniłem masy startowej byłem więcej niż zadowolony.
Pozdrawiam Tomek Muszyński

SP8EBC
Posty: 429
Rejestracja: 29 grudnia 2015, 22:01
Reputation: 26
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Latam: Nie latam
Doświadczenie: Były Pilot
Kontaktowanie:

Re: Gradient Golden 4

Postautor: SP8EBC » 27 listopada 2017, 23:41

Siema Mucha. Chyba jednak zdecyduje się na ten rozmiar do 130kg, z jednego prostego powodu. Nawet jeżeli okaże się, że kiepsko lata pod wiatr (choć na pewno będzie przy tym dużo lepszy niż moja Tequila) to po prostu będę się doważał wodą czy jakimś innym sztucznym obciążeniem. W drugą stronę to jednak nie zadziała :/
Pentaconta PC1000 uber alles!! https://www.youtube.com/watch?v=xunVxp-mqqY

Mateusz Lubecki
tel: +48 660 43 44 46

Awatar użytkownika
mucha
Posty: 68
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 19:18
Reputation: 9
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Gradient Golden 4

Postautor: mucha » 28 listopada 2017, 14:37

SP8EBC pisze:Siema Mucha. Chyba jednak zdecyduje się na ten rozmiar do 130kg, z jednego prostego powodu. Nawet jeżeli okaże się, że kiepsko lata pod wiatr (choć na pewno będzie przy tym dużo lepszy niż moja Tequila) to po prostu będę się doważał wodą czy jakimś innym sztucznym obciążeniem. W drugą stronę to jednak nie zadziała :/


Jasne, zawsze się można doważyć, w drugą stronę zejść jest znacznie ciężej :-)
Ja po prostu nie zdawałem sobie sprawy, że zmiana uprzęży i kilku pomniejszych elementów wyposażenia/ubioru tak przesunęła moją masę startową, że powinienem się doważać. Myślałem że jak jestem w zakresie to wszystko jest OK. Ale na środku, a zwłaszcza poniżej środka zakresu "nie jest dobrze" ;-)
Pozdrawiam Tomek Muszyński

Gość

Re: Gradient Golden 4

Postautor: Gość » 29 listopada 2017, 19:33

Latam tylko dwa lata i czasem biorę 5 kg balastu, ale uważam, że balast to zło w przypadku "twardszego" lądowania.
Widziałem już dwa przypadki pęknięcia/złamania kości przez krzywe, lub zbyt "mocne" lądowanie (przyjęcie ziemi).
Oba u pilotów z lekką nadwagą, ale to to samo co balast dla niedoważonego.
Balast wodny czy swój, trzeba unieść przy lądowaniu... no chyba, że zrzut przed lądowaniem, ale jeszcze nie widziałem, żeby ktoś to robił.

Najlepiej lata mi się na skrzydłach dociążonych, albo nawet ze 3 kg przeciążonych rozmiarach S.

Pozdrawiam,
Robert

Tadek

Re: Gradient Golden 4

Postautor: Tadek » 06 grudnia 2017, 12:38

To juz ma prawie 5 lat, w sensie ta konstrukcja to z 2013.
Szukałbym czegoś innego, w tej cenie kupisz lepsze glajty z 2017 roku.
Za 10k jak CI dadza 2 sztuki tego goldena to warto.


Wróć do „PG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości