Groundhandling challenge

Latanie bezsilnikowe
JakubM
Posty: 341
Rejestracja: 03 stycznia 2016, 22:31
Reputation: 41
Lokalizacja: Jasło/Warszawa
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Świeżak po Kursie

Groundhandling challenge

Postautor: JakubM » 07 grudnia 2017, 10:05

O projekcie:


Strona projektu:
https://www.groundhandlingchallenge.com/

Grupa na FB
https://www.facebook.com/groups/groundh ... challenge/

Mi się ten pomysł podoba :)

Awatar użytkownika
Zbyszek Gotkiewicz
Posty: 2612
Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
Reputation: 366
Lokalizacja: góral świętokrzyski
Doświadczenie: Instruktor
Kontaktowanie:

Re: Groundhandling challenge

Postautor: Zbyszek Gotkiewicz » 07 grudnia 2017, 10:13

Świetny program do zaoferowania szkolenia dla pilotów. Myślę, że instruktorzy szczególnie z okolic wybrzeża mogliby zaproponować takie szkolenia, bo to co dzieje się nas klifowych startach to w większości zwykła rzeźnia.
Zbyszek Gotkiewicz

rg

Re: Groundhandling challenge

Postautor: rg » 07 grudnia 2017, 14:37

Odnośnie pierwszego posta - projekt bardzo fajny i na pewno skorzystam.

Ciekawe spostrzeżenie Zbyszku, ja jako bywalec na klifach zauważyłem coś zupełnie innego - otóż to głównie przyjezdni (przyzwyczajeni tylko do startu z liny lub zbocza gdy wieje dość słabo) mają na klifach poważne problemy w sytuacjach gdy wiatr mierzony na starcie zaczyna przekraczać 8m/s...

PrzemKam
Posty: 100
Rejestracja: 01 lutego 2016, 13:27
Reputation: 26
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Świeżak po Kursie

Re: Groundhandling challenge

Postautor: PrzemKam » 07 grudnia 2017, 22:42

Zbyszek Gotkiewicz pisze:Świetny program do zaoferowania szkolenia dla pilotów. Myślę, że instruktorzy szczególnie z okolic wybrzeża mogliby zaproponować takie szkolenia, bo to co dzieje się nas klifowych startach to w większości zwykła rzeźnia.


haha dobre ;) Zbyszek zapytaj następnym razem, tych z tej rzeźni, czy na pewno sa z "okolic wybrzeża" ;) z mojego doświadczenia wynika raczej że to przyjezdni którzy pojawiają sie na klifie bo tam jest "tak łatwo" hehe

Awatar użytkownika
Zbyszek Gotkiewicz
Posty: 2612
Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
Reputation: 366
Lokalizacja: góral świętokrzyski
Doświadczenie: Instruktor
Kontaktowanie:

Re: Groundhandling challenge

Postautor: Zbyszek Gotkiewicz » 08 grudnia 2017, 00:28

Nie pytałem, ale pomysł był dla instruktorów z wybrzeża bo mają tam najlepsze warunki do prowadzenia takich kursów doszkalajacych. Ci którym opłaca się przyjechać na klif powinno też opłacać się przyjechać na taki kurs. Ja mam sporo chętnych do nauczenia się kobry, ale najczęściej albo nie ma na to warunu albo czasu.
Zbyszek Gotkiewicz

Awatar użytkownika
prokopcio
Posty: 822
Rejestracja: 21 kwietnia 2016, 07:57
Reputation: 61
Lokalizacja: Grodków
Latam: Nie latam
Doświadczenie: Świeżak po Kursie

Re: Groundhandling challenge

Postautor: prokopcio » 13 grudnia 2017, 17:42

rg pisze:Odnośnie pierwszego posta - projekt bardzo fajny i na pewno skorzystam.

Ciekawe spostrzeżenie Zbyszku, ja jako bywalec na klifach zauważyłem coś zupełnie innego - otóż to głównie przyjezdni (przyzwyczajeni tylko do startu z liny lub zbocza gdy wieje dość słabo) mają na klifach poważne problemy w sytuacjach gdy wiatr mierzony na starcie zaczyna przekraczać 8m/s...

PrzemKam pisze:
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Świetny program do zaoferowania szkolenia dla pilotów. Myślę, że instruktorzy szczególnie z okolic wybrzeża mogliby zaproponować takie szkolenia, bo to co dzieje się nas klifowych startach to w większości zwykła rzeźnia.


haha dobre ;) Zbyszek zapytaj następnym razem, tych z tej rzeźni, czy na pewno sa z "okolic wybrzeża" ;) z mojego doświadczenia wynika raczej że to przyjezdni którzy pojawiają sie na klifie bo tam jest "tak łatwo" hehe

:lol: to chyba o mnie :lol:
Łukasz Prokop


Wróć do „PG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości