Weekend 8-9IV.i tydzien 8-16IV. Holuje ktos?

Pytania o dobre miejscówki oraz propozycje organizacji wspólnych wyjazdów.
bebinio
Posty: 63
Rejestracja: 06 kwietnia 2016, 10:00
Reputation: 4
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Weekend 8-9IV.i tydzien 8-16IV. Holuje ktos?

Postautor: bebinio » 08 kwietnia 2017, 09:04

To moze zacznijmy:-)
Holuje ktos w ten weekend?
Czy holuje ktos nadchodzacym tygodniu.
Przewidywane warunki w gorach?

Krzycha
Posty: 212
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 16:22
Reputation: 69
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Weekend 8-9IV.i tydzien 8-16IV. Holuje ktos?

Postautor: Krzycha » 08 kwietnia 2017, 15:36

Jak ja patrzę w prognozy to w tym czasie albo wieje albo leje na terenie PL.
A najczęściej i jedno i drugie. Tu przykład dla Michałkowa:
http://old.windguru.cz/pl/index.php?sc= ... sty=m_favo

bebinio
Posty: 63
Rejestracja: 06 kwietnia 2016, 10:00
Reputation: 4
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Weekend 8-9IV.i tydzien 8-16IV. Holuje ktos?

Postautor: bebinio » 08 kwietnia 2017, 23:07

Jak nie teraz to nastepnym razem, wazne by ludzie dawali znac gdzie i kiedy holuja, oraz zeby dawali znac piloci, do kogo i skad jada.Moze sie uda takie Bla-Bla fly...:-)

Krzycha
Posty: 212
Rejestracja: 30 grudnia 2015, 16:22
Reputation: 69
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Weekend 8-9IV.i tydzien 8-16IV. Holuje ktos?

Postautor: Krzycha » 09 kwietnia 2017, 08:07

:) Ale żartujesz teraz, taak? :)
Oczywiście, że fajnie by było gdyby świat był idealny, ale życie jest jakie jest i jak Ci powiem, że warto jechać na lotnisko A to okaże się, że zwali się tam dodatkowych 10 pilotów co przełoży się na dodatkową dwugodzinną kolejkę do liny!
Nie ma lekko, trzeba wziąć się nałykać meteorologii i zdobyć tych kilka telefonów do obsługi lotnisk a potem samemu decydować gdzie i kiedy ruszyć.
A jeżeli nie wiesz o czym piszę to popytaj jak bywało gdy na płycie lotniska B stało 20 pilotów, chodziła jedna wyciągarka (bo drugą szlag trafił), nad głową się warun gotował a kolejka była na kilka godzin czekania.
Zresztą to "łykanie" meteo na dobre każdemu wyjdzie :)

Ale nie jest tak źle. Są ekipy które informują kiedy holują:
Łęki Kościelne: http://paralotnia.pl/index.php/loty-na-biezaco
Borsk: http://borsklotnisko.pl/ również tablica na FB
Piła: https://www.facebook.com/paralotnie.pila/?fref=ts

bebinio
Posty: 63
Rejestracja: 06 kwietnia 2016, 10:00
Reputation: 4
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Weekend 8-9IV.i tydzien 8-16IV. Holuje ktos?

Postautor: bebinio » 09 kwietnia 2017, 09:27

A wlasnie ze nie, nie zartuje :-) to ze swiat idealny nie jest wiem, ale postarajmy sie to zmienic by byl lepszy :-)
Tak znam to,czekanie do liny,czy do odpalenia w scisku,znam koniecznosc skrocenia startu przez "wypasaczy" glajtow i "nakrywanie" skrzydla przez "tandema",bo on tylko"szybko-szybko" bo sie juz nastepny klient czeka,"wypychanie" z kolejki przez osoby uprzywilejowane,...ale co z tego,czy to jakis powod by czegos nie zmienic?
Wiem ktore osrodki sie oglaszaja, a i z meteorologia nie mam problemu,bardziej chodzi mi o zjawisko ktore mozna zapoczatkowac,ale to trzeba chciec :-)
Latanie stalo sie biznesem, takim samym jak sprzedaz wegla czy poprawianie owalu twarzy botoxem,klienta(pilota) trzeba sznowac, bo da to wymierne korzysci.
A jak po taki tlumie na starcie, wlasciciel pomysli o zakupie nowej (kolejnej lub mniej awaryjnej) wyciagarki przynoszacej mu wiecej dutkow...:-) to lepiej dla nas.
A mysle ze to Forum (zarowno jak Grupa) powinny sluzyc do ulatwiania sobie zycia, a latwiej zerknac tu (czy na Grupe) przed weekendem,niz zawracac d..e holownikom, zmuszajac ich do odbierania telefonu co 5 minut.
Paralotnie to tylko jeden ze sportow jakie uprawiam, a w innych "skrzykiwanie" poprzez komunikat organizatora zajec, czy treningu sprawdza sie od wielu lat, ze wspolnym wyjazdem wlacznie,moze sprawdzi sie i u nas :-)
Owszem mozemy sie pozamykac(baaaardzo czesto widac auta z tego samego miasta "przywozace" jednego pilota, zarowno w gorach jak i na nizinach) na innych,ale mozna tez inaczej.
Moze to nie tylko moje zdanie :-)
Pozdrawiam.
P.s a lotnisko B to osobna historia, wielokrotnie na Grupie wałkowana ze wszystkich stron :-)

Awatar użytkownika
Zbyszek Gotkiewicz
Posty: 4142
Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
Reputation: 579
Lokalizacja: góral świętokrzyski
Doświadczenie: Instruktor
Kontaktowanie:

Re: Weekend 8-9IV.i tydzien 8-16IV. Holuje ktos?

Postautor: Zbyszek Gotkiewicz » 09 kwietnia 2017, 13:21

W całej Polsce może być z pięć miejsc gdzie można się wyholować na zasadach komercyjnych. Sokół, Borsk, Michałków, Pińczów i Wrocław. Znacie jeszcze jakieś?
Zbyszek Gotkiewicz

Awatar użytkownika
der
Posty: 678
Rejestracja: 19 stycznia 2016, 10:02
Reputation: 119
Lokalizacja: EPOM
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Weekend 8-9IV.i tydzien 8-16IV. Holuje ktos?

Postautor: der » 09 kwietnia 2017, 15:49

Leszno.

bebinio
Posty: 63
Rejestracja: 06 kwietnia 2016, 10:00
Reputation: 4
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Weekend 8-9IV.i tydzien 8-16IV. Holuje ktos?

Postautor: bebinio » 09 kwietnia 2017, 17:47

Wspomniana juz wczesniej Pila, Konopki i Czestochowa.

Bumat
Posty: 212
Rejestracja: 09 września 2016, 16:53
Reputation: 142
Latam: Tylko Swobodnie
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Weekend 8-9IV.i tydzien 8-16IV. Holuje ktos?

Postautor: Bumat » 09 kwietnia 2017, 18:18

bebinio pisze:Wspomniana juz wczesniej Pila, Konopki i Czestochowa.



A miałeś szczęście polatać w Konopkach i Częstochowie?

Awatar użytkownika
Zbyszek Gotkiewicz
Posty: 4142
Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
Reputation: 579
Lokalizacja: góral świętokrzyski
Doświadczenie: Instruktor
Kontaktowanie:

Re: Weekend 8-9IV.i tydzien 8-16IV. Holuje ktos?

Postautor: Zbyszek Gotkiewicz » 09 kwietnia 2017, 18:35

Piła tak. Co do Konopek i Częstochowy to nie jestem przekonany co do możliwości polatania komercyjnego. W obu miejscach z różnych powodów może to być niemożliwe.
Zbyszek Gotkiewicz


Wróć do „Miejscówki i wyjazdy paralotniowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości