Re- Volt-a

Latanie silnikowe
Awatar użytkownika
uriuk
Site Admin
Posty: 1961
Rejestracja: 24 grudnia 2015, 09:35
Reputation: 267
Lokalizacja: Wrocław
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Instruktor
Kontaktowanie:

Re: Re- Volt-a

Postautor: uriuk » 13 stycznia 2019, 19:06

Ale to jest moc trwala, czy chwilowa?

Awatar użytkownika
Zbyszek Gotkiewicz
Posty: 4367
Rejestracja: 24 grudnia 2015, 10:54
Reputation: 618
Lokalizacja: góral świętokrzyski
Doświadczenie: Instruktor
Kontaktowanie:

Re: Re- Volt-a

Postautor: Zbyszek Gotkiewicz » 13 stycznia 2019, 19:13

Z 10 kW kiedyś szacowałem teoretycznie max ciąg około 50 kg, co by się pokrywało z osiągami w ppg. Czyli z twojego silnika dało by się wycisnąć jakieś 25 kg ciągu przy lepiej dobranej przekładni i śmigle. I ten maksymalny ciąg można by uznać za wystarczający do lotu poziomego w ppg. Czyli na razie można liczyć napęd do paralotni w dość prosty sposób. 1 minuta lotu to w przeliczeniu na masę napędu 1 kg :)
Zbyszek Gotkiewicz

Awatar użytkownika
prokopcio
Posty: 1299
Rejestracja: 21 kwietnia 2016, 07:57
Reputation: 125
Lokalizacja: Grodków
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Świeżak po Kursie

Re: Re- Volt-a

Postautor: prokopcio » 13 stycznia 2019, 21:48

Herflik pisze: silnik elektryczny na magnesach neodymowych o sprawności 330%

przeczytałem i nie znalazłem tam nic o "nadprzyrodzonej" sprawności.
Chwalą się że są wydajniejsze do 330% niż silniki jakieś tam. Jeśli ich mają sprawność nawet 99% to znaczy że przyrównywali do takiego co ma 33% sprawności.

Kluczem do sukcesu jest ubranie w piękne słowa swojego produktu tak, żeby nie skłamać ;) a klientowi oczka się świeciły.

EDIT: Przepraszam, za szybko i pobieżnie przeczytałem ( w sumie przeszukałem artykuł gdzie mowa o 330%),
jednak autor tam pisze bajki, jak uriuk szybko stwierdził :)

kilka niedorzecznych cytatów bo artykuł spory :
- rotor waży co najmniej 35 kilogramów powinno wymagać zasilania o mocy od 200 do 300 watów - WG JAKICH PRAW FIZYKI ?
- 540 W na wejściu i 1,755 W na wyjściu generatora - PO CO TO ZASILAJĄ Z ZEWNĄTRZ A NIE W OBRĘBIE URZĄDZENIA ? BO patrz niżej :
- Nobue tłumaczy nam, że to oraz pozostałe urządzenia zużywają energię elektryczną tylko po to, aby przepchać dwa elektromagnetyczne statory umieszczone po obu końcach rotora przez jego martwy punkt ku kolejnemu łukowi magnesów. :lol: ALE CZEMU ENERGIĄ Z ZEWNĄTRZ ?
- Okazuje się źródło zasilania o mocy 16 watów napędza urządzenie, które powinno wymagać zasilania o mocy od 200 do 300 watów. TO JEST 1875% SPRAWNOŚCI WIĘC SĄ SKROMNI PISZĄC O SPRAWNOŚCI
- do 330%
- Wynalazek Minato zużywania znacznie mniejsze ilości energii !!! - JEDYNE CZEMU NIE MOGĘ ZAPRZECZYĆ BO NIE WIEM DO CZEGO PORÓWNYWAĆ.
Łukasz Prokop

Herflik
Posty: 41
Rejestracja: 04 stycznia 2016, 16:53
Reputation: 5
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Średnio Zaawansowany

Re: Re- Volt-a

Postautor: Herflik » 14 stycznia 2019, 10:11

Aby kontynuować dyskusje o silniku Minato trzeba założyć nowy wątek, bo ten dotyczy napędu elektrycznego PPG.
stanlee

Awatar użytkownika
prokopcio
Posty: 1299
Rejestracja: 21 kwietnia 2016, 07:57
Reputation: 125
Lokalizacja: Grodków
Latam: Swobodnie i z Napędem
Doświadczenie: Świeżak po Kursie

Re: Re- Volt-a

Postautor: prokopcio » 14 stycznia 2019, 10:37

Chyba niema takiej potrzeby.
Łukasz Prokop


Wróć do „PPG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości