
Czy Soul2 i Pogo3 będą w wersjach z frontkontenerem?
Pozdro Paweł
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Szymon. Jak tylko będę w fabryce to zrobię podobną prezentację. Układ taśm i siedzisko takie jak w nowym Soulu, deski węglowe, grubsza tapicerka i lepsze materiały, kokon z neoprenu, odpływ za pilotem dmuchany przez wloty powietrza po bokach, możliwość zamontowania drugiego zapasu zamiast kokpitu. Kontener będzie uformowany nas kształt kokpitu. Prorektor chyba taki sam jak w Soulu, ale on dawał dobre wyniki w testach. Wysokości podwieszenia nie znam. W nowym Soulu w rozmiarze M jest 43 cm.
Jarek pisze:A kiedy Pogo 3 będzie w sprzedaży?
Pozdrawiam
Jarek
Zbyszek Gotkiewicz pisze:To nie jest tajemnica że najlepszą amortyzację dają airbagi, ale nie wiem.nic o kokonach z airbagami.
Art pisze:Zbyszek Gotkiewicz pisze:To nie jest tajemnica że najlepszą amortyzację dają airbagi, ale nie wiem.nic o kokonach z airbagami.
Zbyszku, gdzie jest takie zestawienie?
Miałem okazje kilka lat temu czytać artykuł nt protektorów.
Autor negatywnie się na temat airbagów wypowiedział, dlatego, że:
- zaraz po starcie ( np Cię podbije i zaraz odpuści) nie napełnia się
- działają tylko, gdy sa idealnie pionowo, gdy jesteś lekko z boku- nie spełnia swojej roli ( piankowy znacznie lepiej działa)
- w przypadku lekkiego zarysowania/ uszkodzenie uprzęży, tam gdzie jest protektor w momencie twardego lądowania - tam własnie pęknie
( miałem okazję rozmawiać z pilotem, który uszkodził sobie kręgosłup w ten sposób..)
Ale może się mylę i obecne airbagi są pozbawione tych wad...?
pzdr
Art
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości