Post autor: tomekw_bydg » 25 lutego 2017, 19:54
Moje Kobo spotkało podobne "kuku", wybrałem opcję wymiany "u producenta", w wersji "na bogato", czyli wysyła - czekan na diagnozę - płacę - odbieram paczkę-cieszę się

. Koszt naprawy i wysyłki poniżej kosztu zakupu nowego Kobo

. Całą operacja naprawy trwała poniżej 4 tygodni, okazało się że Ameryka nie jest aż tak daleko.
Naprawy dokonał: Jaroslaw Szulik, 991 E Montclair Dr, Salt Lake City, UT, 84106 USA; mail:
goflyinstruments@gmail.com.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej szczegółów zapraszam na prev.
Tomek W.
Moje Kobo spotkało podobne "kuku", wybrałem opcję wymiany "u producenta", w wersji "na bogato", czyli wysyła - czekan na diagnozę - płacę - odbieram paczkę-cieszę się :-). Koszt naprawy i wysyłki poniżej kosztu zakupu nowego Kobo :-). Całą operacja naprawy trwała poniżej 4 tygodni, okazało się że Ameryka nie jest aż tak daleko.
Naprawy dokonał: Jaroslaw Szulik, 991 E Montclair Dr, Salt Lake City, UT, 84106 USA; mail: goflyinstruments@gmail.com.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej szczegółów zapraszam na prev.
Tomek W.