Post autor: Marcin. » 18 marca 2017, 20:31
uriuk pisze:Klement pisze:A jak to jest kiedy samolot holuje szybowiec?
Po pierwsze, napierdala jak wejdziesz w strugi, po drugie stabilizuje cie lina, po trzecie czasem brakuje sterow zeby skontrowac. Poza tym holowki maja gora 300 KM, a nie 1000 i aerodynamike kiosku ruchu jak AN 2
Daję kciuka w górę za "kiosk ruchu" HAHAHAHAHA
Dziubdziuś dał linka do fajnego pdfa w innym wątku.
viewtopic.php?p=14183#p14183 Tam jest rozdział o turbulencjach ,w którym piszą ,że wir rozpada się na mniejsze wiry ,które też się rozpadają na jeszcze mniejsze itd. aż są maleńkie na cm. Więc im dalej tym lepiej chyba nie?
[quote="uriuk"][quote="Klement"]A jak to jest kiedy samolot holuje szybowiec?[/quote]
Po pierwsze, napierdala jak wejdziesz w strugi, po drugie stabilizuje cie lina, po trzecie czasem brakuje sterow zeby skontrowac. Poza tym holowki maja gora 300 KM, a nie 1000 i aerodynamike kiosku ruchu jak AN 2[/quote]
Daję kciuka w górę za "kiosk ruchu" HAHAHAHAHA :D
Dziubdziuś dał linka do fajnego pdfa w innym wątku.http://pgforum.pl/viewtopic.php?p=14183#p14183 Tam jest rozdział o turbulencjach ,w którym piszą ,że wir rozpada się na mniejsze wiry ,które też się rozpadają na jeszcze mniejsze itd. aż są maleńkie na cm. Więc im dalej tym lepiej chyba nie?