Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 04 grudnia 2020, 11:00
W przypadku Apco zacytuję post Rafiego:
Cześć jeśli źle zrozumiałem wnioski komisji,to mnie poprawcie,czyli:
* Ewidentna wina pilota, bo wykonywał figurę akcro na skrzydle do tego
nieprzystosowanym z dużym przeciążeniem (tylko jak oni to obliczyli to
8G) ?
* Paralotnia Apco Force intensywnie użytkowana (choć ma pół roku), ma
znacznie mniejszą wytrzymałość niż nowa.
* Skrzydło nie miało wad materiałowych,a więc wykonywanie spiral na
Force jest potencjalnie niebezpieczne.
* Dlaczego nie ma żadnych zaleceń,ostrzeżeń dla potencjalnych
użytkowników przez firmę Apco ?
Nie żebym się czepiał ale to mi wygląda na "zamiatanie pod dywan" tej
sprawy..
W przypadku Apco zacytuję post Rafiego:
Cześć jeśli źle zrozumiałem wnioski komisji,to mnie poprawcie,czyli:
* Ewidentna wina pilota, bo wykonywał figurę akcro na skrzydle do tego
nieprzystosowanym z dużym przeciążeniem (tylko jak oni to obliczyli to
8G) ?
* Paralotnia Apco Force intensywnie użytkowana (choć ma pół roku), ma
znacznie mniejszą wytrzymałość niż nowa.
* Skrzydło nie miało wad materiałowych,a więc wykonywanie spiral na
Force jest potencjalnie niebezpieczne.
* Dlaczego nie ma żadnych zaleceń,ostrzeżeń dla potencjalnych
użytkowników przez firmę Apco ?
Nie żebym się czepiał ale to mi wygląda na "zamiatanie pod dywan" tej
sprawy..