Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 29 listopada 2019, 19:59
Ten komentarz przerzucę jeszcze pod film jak się ukaże.
Cieszy mnie, że naukowo potwierdzono to, co do tej pory zebrałem i publikowałem. Po pierwsze, że cztery procent pilotów zginie z powodu złego montażu zapasów. Po drugie, że zapas z przodu najłatwiej użyć. Po trzecie, że trzeba sobie wyćwiczyć podczas latania łapanie się za zapas. Po czwarte że łącznik nie może być za długi lub zbyt krótki. Po piąte, że piloci giną, bo nie potrafią się przełączyć z programu pilotuję na program użycia zapasu. Dlatego od lat propaguję cztery zasady bezwarunkowego, automatycznego i natychmiastowego użycia zapasu aby nie zajmować się skrzydłem, tylko ratowaniem życia. To, czego mi brakło, to badania jak wpływa na użycie zapasu przekładanie dłoni przez uchwyty sterówek. Jest to bardzo popularny błąd na walkę z którym brakuje argumentów. Wspomniano też o szkodliwości kontenerów typu szuflada. Co prawda wiadomo o tym od lat, ale nie spotkałem nikogo, kto by z tego powodu zrezygnował z zakupu uprzęży.
Ten komentarz przerzucę jeszcze pod film jak się ukaże.
Cieszy mnie, że naukowo potwierdzono to, co do tej pory zebrałem i publikowałem. Po pierwsze, że cztery procent pilotów zginie z powodu złego montażu zapasów. Po drugie, że zapas z przodu najłatwiej użyć. Po trzecie, że trzeba sobie wyćwiczyć podczas latania łapanie się za zapas. Po czwarte że łącznik nie może być za długi lub zbyt krótki. Po piąte, że piloci giną, bo nie potrafią się przełączyć z programu pilotuję na program użycia zapasu. Dlatego od lat propaguję cztery zasady bezwarunkowego, automatycznego i natychmiastowego użycia zapasu aby nie zajmować się skrzydłem, tylko ratowaniem życia. To, czego mi brakło, to badania jak wpływa na użycie zapasu przekładanie dłoni przez uchwyty sterówek. Jest to bardzo popularny błąd na walkę z którym brakuje argumentów. Wspomniano też o szkodliwości kontenerów typu szuflada. Co prawda wiadomo o tym od lat, ale nie spotkałem nikogo, kto by z tego powodu zrezygnował z zakupu uprzęży.