Post autor: fotolot » 18 sierpnia 2021, 00:30
Zbyszek Gotkiewicz pisze:"Pilot wypełnił testy choć nie potrafił po wypadku prawidłowo odpowiedzieć na pytania co zrobić w czasie przeciągnięcia".
Nasz kolega, rowniez w podobnych latach, w wyniku nieprawidlowego wyprowadzenia z negatywki, polamal sie(w tym kregoslup).
Odnosnie podlinkowanego raportu, to zwraca uwage, dodanie do sposobu wyprowadzenia z "negatywki", rowniez sformulowania : "Jak pilot musi postepowac , aby zakonczyc (pelne!) przeciagniecie"- jest to pod koniec 7-mej strony raportu. Polaczenie obu zastosowan , moglo zostac teraz przeczytane, przez bardzo wielu dotychczasowych nabywcow SK, ktorzy tez tak samo, bardzo trafnie pozaznaczali, otrzymane testy,
Mam prosbe do Jaro , abys dokonal dodatkowej, niezaleznej paraanalizy przykladow obu tych zastosowan, prztoczonych w przypadku pierwotnego wprowadzenia w jednostronne przeciagniecie....?
Pozdrawiam
Wiesiek
[quote="Zbyszek Gotkiewicz"]"Pilot wypełnił testy choć nie potrafił po wypadku prawidłowo odpowiedzieć na pytania co zrobić w czasie przeciągnięcia". [/quote]
Nasz kolega, rowniez w podobnych latach, w wyniku nieprawidlowego wyprowadzenia z negatywki, polamal sie(w tym kregoslup).
Odnosnie podlinkowanego raportu, to zwraca uwage, dodanie do sposobu wyprowadzenia z "negatywki", rowniez sformulowania : "Jak pilot musi postepowac , aby zakonczyc (pelne!) przeciagniecie"- jest to pod koniec 7-mej strony raportu. Polaczenie obu zastosowan , moglo zostac teraz przeczytane, przez bardzo wielu dotychczasowych nabywcow SK, ktorzy tez tak samo, bardzo trafnie pozaznaczali, otrzymane testy,
Mam prosbe do Jaro , abys dokonal dodatkowej, niezaleznej paraanalizy przykladow obu tych zastosowan, prztoczonych w przypadku pierwotnego wprowadzenia w jednostronne przeciagniecie....?
Pozdrawiam
Wiesiek