Post autor: uriuk » 20 kwietnia 2016, 12:15
Gumki w oplocie sa tylko w majtkach typu "koperta", w tych typu "wiadro" sa trzy gumki zwykle, ale grubsze. O ile np Dudek stosuje bardzo porzadne gumki, o tyle Niemcy (Charly, Independence) uzywaja wyjatkowego gowna, ktore potrafi sparciec przed uplywem pierwszego przelozenia.
Tu pojawia sie pewien problem, poniewaz zwykle gumki daja sie zastapic byle recepturka, ktorych wszedzie pelno, a o te grubsze juz trudniej. Na dodatek nie moga byc ani za duze, ani za male. Ja mam w zestawie ukladacza wiekszy zapas, naciety z detki rowerowej (uwaga: detka nie moze byc chinska).
Gumki w oplocie sa tylko w majtkach typu "koperta", w tych typu "wiadro" sa trzy gumki zwykle, ale grubsze. O ile np Dudek stosuje bardzo porzadne gumki, o tyle Niemcy (Charly, Independence) uzywaja wyjatkowego gowna, ktore potrafi sparciec przed uplywem pierwszego przelozenia.
Tu pojawia sie pewien problem, poniewaz zwykle gumki daja sie zastapic byle recepturka, ktorych wszedzie pelno, a o te grubsze juz trudniej. Na dodatek nie moga byc ani za duze, ani za male. Ja mam w zestawie ukladacza wiekszy zapas, naciety z detki rowerowej (uwaga: detka nie moze byc chinska).