Post autor: igor » 06 sierpnia 2020, 13:03
Krawat powstał po zawiązaniu się z linkami z górnej galerii. Na szczęście był do opanowania. W takim wypadku utrzymanie kierunku i sterowności oraz bezpieczne lądowanie to najlepsze wyjście.
Pytanie co ciąć, bałagan w samej górnej galerii. Dolna cześć urwanej linki była swobodna - trzeba by do cięcia dobrze wybrać, ale w takiej sytuacji lepiej już chyba pakę rzucić (jakby było gorzej z wchodzeniem w rotację) niż potencjalnie pogorszyć sprawę - a i czym ciąć?
Krawat powstał po zawiązaniu się z linkami z górnej galerii. Na szczęście był do opanowania. W takim wypadku utrzymanie kierunku i sterowności oraz bezpieczne lądowanie to najlepsze wyjście.
Pytanie co ciąć, bałagan w samej górnej galerii. Dolna cześć urwanej linki była swobodna - trzeba by do cięcia dobrze wybrać, ale w takiej sytuacji lepiej już chyba pakę rzucić (jakby było gorzej z wchodzeniem w rotację) niż potencjalnie pogorszyć sprawę - a i czym ciąć?