Post autor: der » 03 listopada 2021, 18:16
Miałem ten sam problem w Delcie 2. Ale przewiewność była nie najgorsza. Natomiast materiał już ledwo co wytrzymywał 0,5kg pod betsometrem. Trzy lata wcześniej, które przeleżał w suchym worze) tego nie miał. Problem niestety dość znany w środowisku użytkowników Delty2. Kiedyś w locie widziałem robioną na zamówienie całą czarną Deltę 3 tylko z czerwoną wstawką. To dopiero hardcore

Ten wątek tylko udowadnia moją tezę z wątku "lekkie, czy trwałe?", że glajty starzeją się nawet na półce. A zapalnikiem jest... no właśnie co ? tlen, azot w powietrzu, czy pierwsze gramy wilgoci albo słońca ? HGW. Problem istnieje. Niezaprzeczalnie.
Miałem ten sam problem w Delcie 2. Ale przewiewność była nie najgorsza. Natomiast materiał już ledwo co wytrzymywał 0,5kg pod betsometrem. Trzy lata wcześniej, które przeleżał w suchym worze) tego nie miał. Problem niestety dość znany w środowisku użytkowników Delty2. Kiedyś w locie widziałem robioną na zamówienie całą czarną Deltę 3 tylko z czerwoną wstawką. To dopiero hardcore :)
Ten wątek tylko udowadnia moją tezę z wątku "lekkie, czy trwałe?", że glajty starzeją się nawet na półce. A zapalnikiem jest... no właśnie co ? tlen, azot w powietrzu, czy pierwsze gramy wilgoci albo słońca ? HGW. Problem istnieje. Niezaprzeczalnie.