Post autor: starry » 02 stycznia 2017, 19:01
prokopcio pisze:starry pisze:No fajne, fajne, ale co to ma wspólnego z naszym forum, które bądź co bądź jest tematyczne ?
Te same prawa działają w powietrzu, tylko potrzebny jest ster wysokości, choć wingoverem też można zbliżoną krzywą zainicjować.
No może w sporym uproszczeniu tak. Ale wingover to jednak mocno pokręcony tor lotu ..
Już bardziej zbliżony by był fullstal z wyjściem do lotu
Z drugiej strony Uriuk pisze tu o problemach ze spirala, z drugiej jakieś akademickie dyskusje wpasowania jakiegoś może i ciekawego modelu fizycznego do naszego latania. Czego i kogo chcecie tym nauczyć ?
Ja 30 lat po polibudzie już tych wzorów nie łykam.
[quote="prokopcio"][quote="starry"]No fajne, fajne, ale co to ma wspólnego z naszym forum, które bądź co bądź jest tematyczne ?[/quote]
Te same prawa działają w powietrzu, tylko potrzebny jest ster wysokości, choć wingoverem też można zbliżoną krzywą zainicjować.[/quote]
No może w sporym uproszczeniu tak. Ale wingover to jednak mocno pokręcony tor lotu ..
Już bardziej zbliżony by był fullstal z wyjściem do lotu ;)
Z drugiej strony Uriuk pisze tu o problemach ze spirala, z drugiej jakieś akademickie dyskusje wpasowania jakiegoś może i ciekawego modelu fizycznego do naszego latania. Czego i kogo chcecie tym nauczyć ?
Ja 30 lat po polibudzie już tych wzorów nie łykam.