Post autor: eltomek » 03 października 2020, 19:54
Nie jestem ekspertem, ale miałem Tequilę 2, a od 2 lat mam 5. Na "2" wylatałem ok 80h przez 6 lat, sporo było w tym zlotów, więc dość sporo to skrzydło się nastartowało i poleżało na trawie. Gdy ją sprzedawałem stan tkaniny miała "jak nowa".
Przy zakupie nie miałoby dla mnie wielkiego znaczenia, że skrzydło leżało 1.5 roku w szafie, ważne żeby to była szafa sucha
Zrobienie testu przewiewności przed zakupem wiele nie kosztuje, sprzedający powinien go wykonać, ale jeśli z jakichś powodów nie możesz to, możesz się umówić z gościem tak, że jeśli będzie poniżej jakiegoś poziomu, który sobie ustalisz to oddasz i tyle (dość powszechna praktyka, no ale to zawsze jakieś tam ryzyko). Ale z tego co piszesz wstępnie nie wygląda na zużyte skrzydło.
Poczytaj sobie o "czwórce", ma ona opinię dość szybkiego skrzydła, przeciwnie do 2 i 5, gdzie w 5 sporo poprawiono, aby wycofać ją nieco w obszary dolnego B. Ale tylko słyszałem, nie latałem na 4.
Nie jestem ekspertem, ale miałem Tequilę 2, a od 2 lat mam 5. Na "2" wylatałem ok 80h przez 6 lat, sporo było w tym zlotów, więc dość sporo to skrzydło się nastartowało i poleżało na trawie. Gdy ją sprzedawałem stan tkaniny miała "jak nowa".
Przy zakupie nie miałoby dla mnie wielkiego znaczenia, że skrzydło leżało 1.5 roku w szafie, ważne żeby to była szafa sucha ;) Zrobienie testu przewiewności przed zakupem wiele nie kosztuje, sprzedający powinien go wykonać, ale jeśli z jakichś powodów nie możesz to, możesz się umówić z gościem tak, że jeśli będzie poniżej jakiegoś poziomu, który sobie ustalisz to oddasz i tyle (dość powszechna praktyka, no ale to zawsze jakieś tam ryzyko). Ale z tego co piszesz wstępnie nie wygląda na zużyte skrzydło.
Poczytaj sobie o "czwórce", ma ona opinię dość szybkiego skrzydła, przeciwnie do 2 i 5, gdzie w 5 sporo poprawiono, aby wycofać ją nieco w obszary dolnego B. Ale tylko słyszałem, nie latałem na 4.