Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 11 marca 2019, 11:18
Już nie ma różnicy pomiędzy tak zwanym dolnym B a nowoczesnymi A. Dolne B mają wydłużenie 5,2 lub mniej a skrzydła klasy A przekraczają już wydłużenie 5. Według mnie lepiej po kursie kupić takie nowoczesne A, polatać kilkadziesiąt godzin w termice i przesiąść się na B o wydłużeniu około 5,5. Jeśli nie będzie potem planów sportowych, to skrzydła o takim wydłużeniu można traktować jako docelowe.
Już nie ma różnicy pomiędzy tak zwanym dolnym B a nowoczesnymi A. Dolne B mają wydłużenie 5,2 lub mniej a skrzydła klasy A przekraczają już wydłużenie 5. Według mnie lepiej po kursie kupić takie nowoczesne A, polatać kilkadziesiąt godzin w termice i przesiąść się na B o wydłużeniu około 5,5. Jeśli nie będzie potem planów sportowych, to skrzydła o takim wydłużeniu można traktować jako docelowe.