Miał być alternatywą dla PG na naszych nizinach...
- po 5 lotach doszedłem do wniosku, że nie mam alternatywy dla PG... chyba, że Ania każe kosić trawę
Ładnie pali, kultura pracy, dobrze zabiera 100 kg.
Cena 10.500 zł.
R.pr 2015 /odebrany w 2016/
Dane techniczne napędu:
.
Silnik: Ciscomotors C-Max 175 z przekładnia pasową oraz sprzęgłem odśrodkowym,
Śmigło: węglowe 130 cm,
Kosz: dwuobręczowy,
Podwieszenie: górne, wypory ze stali nierdzewnej – stałe
Uprząż: Summit
Zbiornik paliwa: 16L.
Masa pustego napędu wraz z uprzężą – 24 kg
Pierwszy lot:
Dane techniczne silnika:
Cylinder: Aluminium- Nicasil,
Średnica/skok: 65 x 53 mm,
Pojemność: 175 cc,
Stopień sprężania: 12:1,
Zasilanie: zawór dolotowy,
Gaźnik : Walbro WB 37C,
Moc max : 20 KW / 8000 rpm,
Moment obrotowy : 22 Nm przy 7700 obr/min,
Max obroty: 8100 obr/min,
Zapłon : Elektroniczny indukcyjny,
STARTER : Manualny typu Faststart,
Sprzęgło : Automatyczne suche,
Przekładnia : Pasek 508 PV-12G,
Zawieszenie : 4 Silent-Block radial,
Paliwo : R.O.N. 95 + 2% oleju syntetycznego 2T
Miał być alternatywą dla PG na naszych nizinach... :) - po 5 lotach doszedłem do wniosku, że nie mam alternatywy dla PG... chyba, że Ania każe kosić trawę ;)
Ładnie pali, kultura pracy, dobrze zabiera 100 kg.
Cena 10.500 zł.
R.pr 2015 /odebrany w 2016/
Dane techniczne napędu:
.
Silnik: Ciscomotors C-Max 175 z przekładnia pasową oraz sprzęgłem odśrodkowym,
Śmigło: węglowe 130 cm,
Kosz: dwuobręczowy,
Podwieszenie: górne, wypory ze stali nierdzewnej – stałe
Uprząż: Summit
Zbiornik paliwa: 16L.
Masa pustego napędu wraz z uprzężą – 24 kg
Pierwszy lot:
https://www.youtube.com/watch?v=xv1zLsl5oWE&t=19s
Dane techniczne silnika:
Cylinder: Aluminium- Nicasil,
Średnica/skok: 65 x 53 mm,
Pojemność: 175 cc,
Stopień sprężania: 12:1,
Zasilanie: zawór dolotowy,
Gaźnik : Walbro WB 37C,
Moc max : 20 KW / 8000 rpm,
Moment obrotowy : 22 Nm przy 7700 obr/min,
Max obroty: 8100 obr/min,
Zapłon : Elektroniczny indukcyjny,
STARTER : Manualny typu Faststart,
Sprzęgło : Automatyczne suche,
Przekładnia : Pasek 508 PV-12G,
Zawieszenie : 4 Silent-Block radial,
Paliwo : R.O.N. 95 + 2% oleju syntetycznego 2T