Post autor: JaroXS » 08 lutego 2018, 09:25
Zbyszek Gotkiewicz pisze:Mnie by jednak zależało na podaniu takich cech skrzydła jak jego gadatliwość, czułość na pracę sterówek i ciała, czy mocno pracuje zewnętrznymi częściami skrzydła, czy bardziej centropłatem, jak wchodzi w komin ( neutralne, cofa się, czy pochyla do przodu) i temu podobne. Na przykład lubię skrzydła które dają pełną regulację prędkości w spirali, albo szybkie wskakiwanie nad głowę przy starcie. To oczywiście moje oczekiwania do latania swobodnego. O napędowych nie będę się wypowiadał bo tu już powstało parę podklas i te skrzydła różnią się od siebie czasem dość mocno.
Zbigniew, to nie jest możliwe. Takich informacji mogą Ci udzielić jedynie test piloci którzy żyją z latania i badania tego typu rzeczy a i tak ich ocena nie musi być w 100% obiektywnie poprawna. Walter jest dobrym pilotem i instruktorem i zapewne coś od czasu do czasu bierze do rąk i sprawdza samodzielnie w ramach możliwości czasu i chęci. Jeżeli wyczuje jakieś podstawowe zachowania to na pewno to przekaże kupującemu - tutaj się nie musisz obawiać i możesz spać spokojnie.
Jeżeli przy każdej reklamie którą wrzuca miałby pisać eseje, to w mojej ocenie nie będzie to dobra forma dystrybucji i reklamy danego sprzętu. To nie jest sprzedaż smartfona gdzie dane parametry techniczne są sztywne i cześć. Niektórych parametrów i zachowań nie widać przez wiele godzin latania. Nie możesz od niego wymagać aby samodzielnie to wszystko badał jak nawet producenci tego wszystkiego nie badają i często nie opisują. Dla Waltera znacznie gorzej będzie jak zacznie to wszystko wymyślać tylko po to żeby coś sprzedać - takie coś się szybko odwróci przeciwko niemu i on sobie zdaje z tego sprawę. Jestem zwolennikiem przekazywania informacji o sprzęcie ale tylko wtedy kiedy ktoś naprawdę jest pewien tego co mówi. Jeżeli nie jestem pewien, to proszę tutaj jest telefon do producenta i proszę pogadać z jego test pilotem czy cofa się, czy pochyla do przodu i co tam jeszcze chcesz wiedzieć. Nie wracajmy do lat 90 gdzie cała sprzedaż polegała na tym że mieliśmy domorosłych test pilotów bez żadnej wiedzy i całą sprzedaż na tym postawioną.
To co Ty chcesz to jest robota producenta, a nie szkoły paralotniowej która jest dilerem.
Pozdrawiam,
[quote="Zbyszek Gotkiewicz"]Mnie by jednak zależało na podaniu takich cech skrzydła jak jego gadatliwość, czułość na pracę sterówek i ciała, czy mocno pracuje zewnętrznymi częściami skrzydła, czy bardziej centropłatem, jak wchodzi w komin ( neutralne, cofa się, czy pochyla do przodu) i temu podobne. Na przykład lubię skrzydła które dają pełną regulację prędkości w spirali, albo szybkie wskakiwanie nad głowę przy starcie. To oczywiście moje oczekiwania do latania swobodnego. O napędowych nie będę się wypowiadał bo tu już powstało parę podklas i te skrzydła różnią się od siebie czasem dość mocno.[/quote]
Zbigniew, to nie jest możliwe. Takich informacji mogą Ci udzielić jedynie test piloci którzy żyją z latania i badania tego typu rzeczy a i tak ich ocena nie musi być w 100% obiektywnie poprawna. Walter jest dobrym pilotem i instruktorem i zapewne coś od czasu do czasu bierze do rąk i sprawdza samodzielnie w ramach możliwości czasu i chęci. Jeżeli wyczuje jakieś podstawowe zachowania to na pewno to przekaże kupującemu - tutaj się nie musisz obawiać i możesz spać spokojnie.
Jeżeli przy każdej reklamie którą wrzuca miałby pisać eseje, to w mojej ocenie nie będzie to dobra forma dystrybucji i reklamy danego sprzętu. To nie jest sprzedaż smartfona gdzie dane parametry techniczne są sztywne i cześć. Niektórych parametrów i zachowań nie widać przez wiele godzin latania. Nie możesz od niego wymagać aby samodzielnie to wszystko badał jak nawet producenci tego wszystkiego nie badają i często nie opisują. Dla Waltera znacznie gorzej będzie jak zacznie to wszystko wymyślać tylko po to żeby coś sprzedać - takie coś się szybko odwróci przeciwko niemu i on sobie zdaje z tego sprawę. Jestem zwolennikiem przekazywania informacji o sprzęcie ale tylko wtedy kiedy ktoś naprawdę jest pewien tego co mówi. Jeżeli nie jestem pewien, to proszę tutaj jest telefon do producenta i proszę pogadać z jego test pilotem czy cofa się, czy pochyla do przodu i co tam jeszcze chcesz wiedzieć. Nie wracajmy do lat 90 gdzie cała sprzedaż polegała na tym że mieliśmy domorosłych test pilotów bez żadnej wiedzy i całą sprzedaż na tym postawioną.
To co Ty chcesz to jest robota producenta, a nie szkoły paralotniowej która jest dilerem.
Pozdrawiam,