Sprzedam paralotnię Gradient Navada 24 (75-90kg) stan bardzo dobry, nalot 50h, nowy przegląd od producenta z marca 2019 (ważny do marca 2021):
➡️ rok produkcji 01/2013
➡️ nalot 50h, który jest potwierdzony przeglądem
➡️ przegląd w firmie Gradient w Czechach z 18/3/2019, ważny do 18/3/2021 lub na 100h
➡️ przewiewność jak dla tkaniny nowej (3x400+ i 1x385 JDC), geometria, wytrzymałość linek i materiału wzorcowe
➡️ niestandardowe kolory (patrz foto)
➡️ waga 5kg
➡️ bez siva, drzew, krzaków, piasku itp.
➡️ dane producenta:
http://gradient.cx/en/Nevada/tech ➡️ razem ze skrzydłem jest kiszka KarpoFly (bardzo lekka), karta paralotni (czeska; jak masz czeską licencję to potrzebujesz ten dokument)), oryginał przeglądu z marca 2019, manual, łatki, linki, zapasowe wypełnienia deltek oraz list od poprzedniego własciciela
➡️ cena:
3650 PLN razem z kosztami przesyłki, które pokrywam
➡️ fotki skrzydła + przeglądu i karty paralotni są tutaj:
https://drive.google.com/open?id=19WgYW ... Lgs7ZIvQd2= = =
Historia skrzydła:
➡️ skrzydło latało w latach 2013, 2014, 2015, 2016 (poprzedni właściciel) i 2017 (ja) - łączny nalot 50h
➡️ kupiłem skrzydło w lecie 2017 przez Paraglidign Forum od Holendra, który wylatał na nim 35h; Holender latał po kilka godzin w roku; sprzedawał skrzydło, ponieważ kupił Nevadę2; Ja latałem na Nevadzie 26, ale schudłem na tyle, że potrzebowałem mniejszy rozmiar (Gradienty lubią latać doważone). Ponieważ Nevada to udane skrzydło, więc szukałem dokładnie tego samego modelu, tylko o rozmiar mniejszy. Zależało mi, żeby kupić sprzęd z dobrych rąk z małym nalotem.
➡️ na PMP w Kopaoniku w 2017 dorzuciłem kolejnych 15 godzin. Ostatni lot skrzydła to 3/9/2017; od tamtego czasu skrzydło nie latało (było przechowywane rozłożone, w kiszce)
➡️ mój pierwszy lot na tym skrzydle:
https://www.xcontest.org/2017/world/en/ ... a6sqg6yYAA➡️ mój ostatni lot na tym skrzydle:
https://www.xcontest.org/2017/world/en/ ... s0Oty6ZSJw➡️ w 2018 w ogóle nie latałem , w 2019 się nie znosi na zmianę.
Nevadę sprzedaję z powodów zdrowotnych; inaczej bym się tego skrzydła nie pozbywał, lata świetnia, jest w super stanie, ma bardzo fajny handling - szkoda żeby skrzydło leżało w szafie.
= = =
Nevada to górne EN-B i moim zdaniem nadaje się dla bardzo zdolnego pilota po kursie lub dla osoby, która wylatała trochę godzin na EN-A lub low EN-B. Skrzydło jest mniej dynamiczne niż Nevada2. Ogólnie jest to spokojna konstrukcja, choć wciąż jest to high EN-B.
Nevada to 3 i pół rzędowiec, tzn. że ma 3 rzędy linek (tak jak Aspen 4 albo Nevada2), ale z 3 rzędu w górnej galerii odchodzą linki do krawędzi natarcia. Skrzydło w ostrzejszych warunkach lubi latać w górnym zakresie wagi (85-90kg).
= = =
Jeżeli szukasz fajnego EN-B, z dobrych rąk i z potwierdzonym nalotem, to to jest oferta dla Ciebie. Kupując u mnie nie kupujesz kota w worku, tylko sprzęt z ważnym (kompletnym) przeglądem od producenta, ważnym na 2 lata (a nie tylko testem przewiewności).
Zapraszam,
Maciek
PS. W Polsce Gradienty serwisuje Piotrek Cwudzyński:
http://serwis-paralotnie.skytrekking.pl/
:arrow: Sprzedam paralotnię Gradient Navada 24 (75-90kg) stan bardzo dobry, nalot 50h, nowy przegląd od producenta z marca 2019 (ważny do marca 2021):
➡️ rok produkcji 01/2013
➡️ nalot 50h, który jest potwierdzony przeglądem
➡️ przegląd w firmie Gradient w Czechach z 18/3/2019, ważny do 18/3/2021 lub na 100h
➡️ przewiewność jak dla tkaniny nowej (3x400+ i 1x385 JDC), geometria, wytrzymałość linek i materiału wzorcowe
➡️ niestandardowe kolory (patrz foto)
➡️ waga 5kg
➡️ bez siva, drzew, krzaków, piasku itp.
➡️ dane producenta: http://gradient.cx/en/Nevada/tech
➡️ razem ze skrzydłem jest kiszka KarpoFly (bardzo lekka), karta paralotni (czeska; jak masz czeską licencję to potrzebujesz ten dokument)), oryginał przeglądu z marca 2019, manual, łatki, linki, zapasowe wypełnienia deltek oraz list od poprzedniego własciciela :)
➡️ cena: [b]3650 PLN[/b] razem z kosztami przesyłki, które pokrywam
➡️ fotki skrzydła + przeglądu i karty paralotni są tutaj: https://drive.google.com/open?id=19WgYWo0WWVzVT0DCj8jYOnLgs7ZIvQd2
= = =
:arrow: Historia skrzydła:
➡️ skrzydło latało w latach 2013, 2014, 2015, 2016 (poprzedni właściciel) i 2017 (ja) - łączny nalot 50h
➡️ kupiłem skrzydło w lecie 2017 przez Paraglidign Forum od Holendra, który wylatał na nim 35h; Holender latał po kilka godzin w roku; sprzedawał skrzydło, ponieważ kupił Nevadę2; Ja latałem na Nevadzie 26, ale schudłem na tyle, że potrzebowałem mniejszy rozmiar (Gradienty lubią latać doważone). Ponieważ Nevada to udane skrzydło, więc szukałem dokładnie tego samego modelu, tylko o rozmiar mniejszy. Zależało mi, żeby kupić sprzęd z dobrych rąk z małym nalotem.
➡️ na PMP w Kopaoniku w 2017 dorzuciłem kolejnych 15 godzin. Ostatni lot skrzydła to 3/9/2017; od tamtego czasu skrzydło nie latało (było przechowywane rozłożone, w kiszce)
➡️ mój pierwszy lot na tym skrzydle: https://www.xcontest.org/2017/world/en/flights/detail:pirx/16.7.2017/11:27?fbclid=IwAR0ktt129_s2YAgzMivpFKuh3wN6urjLUTIbdhuRBU6hvJG5ua6sqg6yYAA
➡️ mój ostatni lot na tym skrzydle: https://www.xcontest.org/2017/world/en/flights/detail:pirx/3.9.2017/14:08?fbclid=IwAR0_VzofOFftbO1vhuND1maX8FUVQgCjE7IDs3janwwIlH4UNs0Oty6ZSJw
➡️ w 2018 w ogóle nie latałem , w 2019 się nie znosi na zmianę.
Nevadę sprzedaję z powodów zdrowotnych; inaczej bym się tego skrzydła nie pozbywał, lata świetnia, jest w super stanie, ma bardzo fajny handling - szkoda żeby skrzydło leżało w szafie.
= = =
:arrow: Nevada to górne EN-B i moim zdaniem nadaje się dla bardzo zdolnego pilota po kursie lub dla osoby, która wylatała trochę godzin na EN-A lub low EN-B. Skrzydło jest mniej dynamiczne niż Nevada2. Ogólnie jest to spokojna konstrukcja, choć wciąż jest to high EN-B.
Nevada to 3 i pół rzędowiec, tzn. że ma 3 rzędy linek (tak jak Aspen 4 albo Nevada2), ale z 3 rzędu w górnej galerii odchodzą linki do krawędzi natarcia. Skrzydło w ostrzejszych warunkach lubi latać w górnym zakresie wagi (85-90kg).
= = =
:arrow: Jeżeli szukasz fajnego EN-B, z dobrych rąk i z potwierdzonym nalotem, to to jest oferta dla Ciebie. Kupując u mnie nie kupujesz kota w worku, tylko sprzęt z ważnym (kompletnym) przeglądem od producenta, ważnym na 2 lata (a nie tylko testem przewiewności).
Zapraszam,
Maciek
:arrow: PS. W Polsce Gradienty serwisuje Piotrek Cwudzyński: http://serwis-paralotnie.skytrekking.pl/