Cześć,
Na sprzedaż jest mój napęd PPG zrobiony na silniku Motoroma JR180. Jestem drugim właścicielem. Rok produkcji 2014 albo 2015. Obecnie na liczniku prawie 260 motogodzin. Kupiłem go początkiem 2017 roku jak miał circa 220 motogodzin - przy okazji wychodzi jeden z powodów, dla którego go sprzedaje. Podkreślam jednak, że to nie jest stockowa Motoroma JR180 i napęd ma kilka bajerów, których nie mają typowe napędy Romana Kaplera

Dolne ruchome wypory

Śmigło montowane na twist locka, piastę szybkiego montażu przykręcaną specjalnym kluczem.
Silnik jak widać latany bardzo mało, w tym roku w ogóle i serwisowany na bieżąco.
W 2021 roku zrobiona1. Pas napędowy
2. Łożyska dużego koła pasowego
3. Świeca
W 2020 roku zrobione1. Zawór zwrotny (kaczy dziób)
2. Dwie szarpaczki oraz kielich.
3. Kompleksowy remont i regulacja gaźnika zrobiona przez specjalistę Mateusza Gawendę, obecnie pilota KN
Po remoncie gaźnika napęd pali bardzo dobrze. Przy odrobinie szczęścia i umiejętnym przelaniu na pierwsze pociągnięcie. Jedynie na późną jesień / zimę wymaga wzbogacenia mieszanki śrubą L a na lato znowu zubożenia. Latałem tym na Tequila 4. Nad morzem przy dużym ciśnieniu atm spalanie wyszło 3.5 litra na godzinę. Typowo ok 4.5 ale do lotu poziomego potrzebowałem tylko jakieś 5500 obrotów, bo nie mam samostatka.
Napęd zwłaszcza dla początkujących pilotów. Ja na tym robiłem kurs PPG. Jest ciężki ale pancerny, kilka razy przejechałem koszem przy lądowaniu i zero problemów, czy nawet draśnięć. Sprzedaje, bo jak widać i tak latałem tym poniżej 10 godzin w roku. Mieszkam w Beskidach i typowo jak u swobodnego ciągnie mnie do termiki. Do tego schudło mi się znacznie, na PPG miałem już problem z lotem pod wiatr. Muszę zmienić skrzydło na mniejsze, no i mam tu na myśli skrzydło do swobodnego
CENA: 8500 PLN Do obejrzenia w Bielsku - Białej, ew mogę podjechać do 100km w jedną stronę jeżeli ktoś jest mocno przekonany do zakupu.
W skład zestawu wchodzi

Napęd

Trójłopatowe śmigło Peszke widoczne na zdjęciach

Specjalny klucz do odkręcania śmigła

Frontkontener z poresursowym zapasem do 130kg w środku.

Pomniejsze akcesoria i części zapasowe: Dwie zapasowe szarpaczki (tecumseh), tunel chłodzący, pół litra oleju Motul 710, preparat antypoślizgowy do pasków itp itd.
Kontakt: 660 43 44 46 (telefon albo signal)
Zdjęcia: https://photos.app.goo.gl/J6HRrCsJtMBAeHre6Krótki film z tego jak to pracuje: