Komunikat dla osób, które zamówiły skrzydła w Airaction!!!!!!

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Komunikat dla osób, które zamówiły skrzydła w Airaction!!!!!!

Komunikat dla osób, które zamówiły skrzydła w Airaction!!!!!!

Post autor: xcwalter » 05 marca 2019, 14:25

Cześć,
Tak mnie natchnęło po tym, jak wymieniono mnie w jednym z wątków na preclu...
Jeśli pracuje się z ludźmi, to nie ma wprost możliwości żeby w 100 % załatwić wszystkie sprawy tak, żeby każdy był zadowolony. Wczoraj np. dostałem żądanie zwrotu zaliczki za glajta, domyślam się, że w związku z opóźnieniem dostawy.
Jakiś czas temu miałem awarię komputera w wyniku, której uległy kompletnemu zniszczeniu dane dotyczące m. inn. zamówień, czyli przedmiot zamówienia, telefony, adresy, maile, nazwiska etc.
Jaki mi się burdel zrobił w systemie działania, to łatwo sobie wyobrazić, wynikiem czego jest wyżej wymienione żądanie. A glajt leży i czeka na wysyłkę od miesiąca.
Przyzwyczajony jestem, że ludzie z niecierpliwością dzwonią do mnie, często przed terminem i dopytują co z ich sprzętem, dlatego sam się nie wyrywałem, a i zima przecież jeszcze.


Jak mi się nie uda sprawy odkręcić, to będzie Lift EU 400 do wzięcia, bez czekania.

Zatem w związku z awarią komputera, uprzejmie proszę wszystkie osoby, które oczekują na paralotnie o kontakt mailowy lub telefoniczny, celem odnowienia kontaktu,ustaleniem terminów i adresów do wysyłki sprzętu.

Walter

Na górę