Post autor: xcwalter » 05 marca 2019, 14:25
Cześć,
Tak mnie natchnęło po tym, jak wymieniono mnie w jednym z wątków na preclu...
Jeśli pracuje się z ludźmi, to nie ma wprost możliwości żeby w 100 % załatwić wszystkie sprawy tak, żeby każdy był zadowolony. Wczoraj np. dostałem żądanie zwrotu zaliczki za glajta, domyślam się, że w związku z opóźnieniem dostawy.
Jakiś czas temu miałem awarię komputera w wyniku, której uległy kompletnemu zniszczeniu dane dotyczące m. inn. zamówień, czyli przedmiot zamówienia, telefony, adresy, maile, nazwiska etc.
Jaki mi się burdel zrobił w systemie działania, to łatwo sobie wyobrazić, wynikiem czego jest wyżej wymienione żądanie. A glajt leży i czeka na wysyłkę od miesiąca.
Przyzwyczajony jestem, że ludzie z niecierpliwością dzwonią do mnie, często przed terminem i dopytują co z ich sprzętem, dlatego sam się nie wyrywałem, a i zima przecież jeszcze.
Jak mi się nie uda sprawy odkręcić, to będzie Lift EU 400 do wzięcia, bez czekania.
Zatem w związku z awarią komputera, uprzejmie proszę wszystkie osoby, które oczekują na paralotnie o kontakt mailowy lub telefoniczny, celem odnowienia kontaktu,ustaleniem terminów i adresów do wysyłki sprzętu.
Walter
Cześć,
Tak mnie natchnęło po tym, jak wymieniono mnie w jednym z wątków na preclu...
Jeśli pracuje się z ludźmi, to nie ma wprost możliwości żeby w 100 % załatwić wszystkie sprawy tak, żeby każdy był zadowolony. Wczoraj np. dostałem żądanie zwrotu zaliczki za glajta, domyślam się, że w związku z opóźnieniem dostawy.
Jakiś czas temu miałem awarię komputera w wyniku, której uległy kompletnemu zniszczeniu dane dotyczące m. inn. zamówień, czyli przedmiot zamówienia, telefony, adresy, maile, nazwiska etc.
Jaki mi się burdel zrobił w systemie działania, to łatwo sobie wyobrazić, wynikiem czego jest wyżej wymienione żądanie. A glajt leży i czeka na wysyłkę od miesiąca.
Przyzwyczajony jestem, że ludzie z niecierpliwością dzwonią do mnie, często przed terminem i dopytują co z ich sprzętem, dlatego sam się nie wyrywałem, a i zima przecież jeszcze.
Jak mi się nie uda sprawy odkręcić, to będzie Lift EU 400 do wzięcia, bez czekania.
Zatem w związku z awarią komputera, uprzejmie proszę wszystkie osoby, które oczekują na paralotnie o kontakt mailowy lub telefoniczny, celem odnowienia kontaktu,ustaleniem terminów i adresów do wysyłki sprzętu.
Walter