Post autor: eltomek » 06 grudnia 2020, 14:39
Cześć,
W lecie tego roku rozpocząłem przygodę z PPG, wsiadając na napęd ze swobodnym nalotem nieco ponad 100h wylatanym w 8 lat, a więc pilot ze mnie raczej niedzielny, choć chciałbym rozwijać się w kierunku XC. Latam na Skywalk Tequila 5 (po przesiadce z Tequila 2), która odpowiada moim preferencjom, jest spokojna, bardzo stabilna w termice, nie gada przesadnie, pozwala mi się skupić na szukaniu noszeń, takie skrzydło, które chciałem w przyszłości wymieniać wyłącznie na kolejną Tequilę. No ale wiadomo, na PPG jest za wolne, a mam ochotę polatać przelotowo z opcją powrotu na start jeszcze tego samego dnia
Myślałem o Dudku Report'air lub Nucleonie XX, ale popytałem tu i ówdzie i odradzono mi to skrzydło z uwagi na brak doświadczenia z PPG. No to szukając dalej pomyślałem sobie, że może taki Universal i będzie to moje skrzydło do PG i PPG. No ale po zapoznaniu się z parametrami, wydłużenie 5.1 i przeznaczenie do szkolenia lub dla początkujących pilotów może okazać się złym wyborem, bo o ile T5 jest dla mnie idealna, to Universal może okazać się skrzydłem zbyt łagodnym, słabiej reagującym, jeszcze mniej gadającym, itd.
Dobra, po tym przydługim wstępie dochodzę do właściwego tematu: zaraz nad Universalem w ofercie Dudka jest Solo (wydłużenie 5.4), które jest skrzydłem w pełni samostatecznym, a ponieważ nie mam z takimi jeszcze żadnego doświadczenia to zastanawiam się, czy da się tym po zaciągnięciu trymerów polatać XC swobodnie i o ile będzie to inne (gorsze?) doświadczenie niż na mojej Tequili?
Przed zakupem będę chciał się na takim skrzydle przelecieć, ale ponieważ teraz nie ma warunków, a chciałbym przez zimę porozmyślać to ciekaw jestem Waszych opinii.
Zdrówka, eltomek
Cześć,
W lecie tego roku rozpocząłem przygodę z PPG, wsiadając na napęd ze swobodnym nalotem nieco ponad 100h wylatanym w 8 lat, a więc pilot ze mnie raczej niedzielny, choć chciałbym rozwijać się w kierunku XC. Latam na Skywalk Tequila 5 (po przesiadce z Tequila 2), która odpowiada moim preferencjom, jest spokojna, bardzo stabilna w termice, nie gada przesadnie, pozwala mi się skupić na szukaniu noszeń, takie skrzydło, które chciałem w przyszłości wymieniać wyłącznie na kolejną Tequilę. No ale wiadomo, na PPG jest za wolne, a mam ochotę polatać przelotowo z opcją powrotu na start jeszcze tego samego dnia ;)
Myślałem o Dudku Report'air lub Nucleonie XX, ale popytałem tu i ówdzie i odradzono mi to skrzydło z uwagi na brak doświadczenia z PPG. No to szukając dalej pomyślałem sobie, że może taki Universal i będzie to moje skrzydło do PG i PPG. No ale po zapoznaniu się z parametrami, wydłużenie 5.1 i przeznaczenie do szkolenia lub dla początkujących pilotów może okazać się złym wyborem, bo o ile T5 jest dla mnie idealna, to Universal może okazać się skrzydłem zbyt łagodnym, słabiej reagującym, jeszcze mniej gadającym, itd.
Dobra, po tym przydługim wstępie dochodzę do właściwego tematu: zaraz nad Universalem w ofercie Dudka jest Solo (wydłużenie 5.4), które jest skrzydłem w pełni samostatecznym, a ponieważ nie mam z takimi jeszcze żadnego doświadczenia to zastanawiam się, czy da się tym po zaciągnięciu trymerów polatać XC swobodnie i o ile będzie to inne (gorsze?) doświadczenie niż na mojej Tequili?
Przed zakupem będę chciał się na takim skrzydle przelecieć, ale ponieważ teraz nie ma warunków, a chciałbym przez zimę porozmyślać to ciekaw jestem Waszych opinii.
Zdrówka, eltomek