Post autor: ciacholot » 08 stycznia 2021, 19:36
Na 28 latałem normalnie z moją wagą w pewnym momencie 110. Start z nóg na Vittorazi Moster. To nie jest problem jeśli jesteś w miarę sprawny i co kolwiek umiesz . Problemem jest, że przy 120 plus szpej, tym bardziej trajka, to się robi waga, która mocno zawęża poszukiwania w aspekcie certyfikacji skrzydeł. Na trajce z Freshowym Monsterem też latałem na 28 Revo2 z certyfikacją do 220kg, ale takich skrzydeł za wiele niema. Chyba, że akceptujesz latanie poza zakresem certyfikacji to można myśleć o nie tandemowych skrzydłach. Nie wiem jak to widzą koledzy.
Tak tylko co by było o czym pisać
Może są jakieś 30 czy 31. Znacie coś?
Poza tym może uda Ci się zwalić te małe 10-15 kg. Taka motywacja, że mały wybór skrzydeł. Wzrośnie sprawność i wydajność . Wtedy plecak i większy wybór skrzydeł...
Na 28 latałem normalnie z moją wagą w pewnym momencie 110. Start z nóg na Vittorazi Moster. To nie jest problem jeśli jesteś w miarę sprawny i co kolwiek umiesz . Problemem jest, że przy 120 plus szpej, tym bardziej trajka, to się robi waga, która mocno zawęża poszukiwania w aspekcie certyfikacji skrzydeł. Na trajce z Freshowym Monsterem też latałem na 28 Revo2 z certyfikacją do 220kg, ale takich skrzydeł za wiele niema. Chyba, że akceptujesz latanie poza zakresem certyfikacji to można myśleć o nie tandemowych skrzydłach. Nie wiem jak to widzą koledzy.
Tak tylko co by było o czym pisać ;) Może są jakieś 30 czy 31. Znacie coś?
Poza tym może uda Ci się zwalić te małe 10-15 kg. Taka motywacja, że mały wybór skrzydeł. Wzrośnie sprawność i wydajność . Wtedy plecak i większy wybór skrzydeł...