Na szkolnym materacu nie da się robić przelotów...

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Na szkolnym materacu nie da się robić przelotów...

Re: Na szkolnym materacu nie da się robić przelotów...

Post autor: Lucjan Piekutowski » 29 sierpnia 2016, 13:21

rrr pisze:VOXy były dobre na miarę swojej epoki. Twój komentarz zabrzmiał tak, jakby inne nowoczesne EN-A były niedopracowane. Jeśli ktoś ma umiejętności a trafi w pogodę to pewnie i na VOX-ie zrobi przelot (nie ma to w dyskusji znaczenia ale VOX chyba miał klasę odpowiadającą bardziej EN-B/DHV1-2 niż EN-A/DHV1).


Chodzi mi o to że różne skrzydła A lub B mają różne miejsce zajmowane w obrębie tej samej klasy. To już domena producentów. Przeważnie mają po kilka skrzydeł w klasie B niskie, średnie i górne. Rekordzistą chyba jest Ozone, bo oni mają niskie A średnie A, niskie B, średnie itd... Ciekawi mnie po prostu jakie założenia przyjął Advance? Mają Alphę dla A, Epsilona i Iotę dla B, w C Sigmę i D Omegę. (Nie liczę Pi i Omikrona). Alpha po prostu nie wygląda jak takie materacowe - szkolne A. Swing Discus również nie wygląda. Jest kilka skrzydeł A które choćby ze względu na wydłużenie i osiągi jeszcze parę lat temu bardziej pasowałyby do B.

Re: Na szkolnym materacu nie da się robić przelotów...

Post autor: rrr » 29 sierpnia 2016, 11:55

Lucjan Piekutowski pisze:
rrr pisze:
Zmartwię Cię, to pilot podejmuje decyzje i ryzyko. Przelot można zrobić na każdym nowoczesnym EN-A.


Co tylko potwierdza to co napisałem powyżej. Dopracowane A daje duże możliwości.
Czemu nie było takich wyników na Voxach ? :) Żeby nie siać defetyzmu odpowiem że voxy były dopracowane ale pod kątem bezpieczeństwa i łatwości a nie osiągów.


VOXy były dobre na miarę swojej epoki. Twój komentarz zabrzmiał tak, jakby inne nowoczesne EN-A były niedopracowane. Jeśli ktoś ma umiejętności a trafi w pogodę to pewnie i na VOX-ie zrobi przelot (nie ma to w dyskusji znaczenia ale VOX chyba miał klasę odpowiadającą bardziej EN-B/DHV1-2 niż EN-A/DHV1).

Re: Na szkolnym materacu nie da się robić przelotów...

Post autor: Lucjan Piekutowski » 29 sierpnia 2016, 11:16

rrr pisze:


Zmartwię Cię, to pilot podejmuje decyzje i ryzyko. Przelot można zrobić na każdym nowoczesnym EN-A.


Co tylko potwierdza to co napisałem powyżej. Dopracowane A daje duże możliwości.
Czemu nie było takich wyników na Voxach ? :) Żeby nie siać defetyzmu odpowiem że voxy były dopracowane ale pod kątem bezpieczeństwa i łatwości a nie osiągów.

Re: Na szkolnym materacu nie da się robić przelotów...

Post autor: rrr » 29 sierpnia 2016, 10:21

Lucjan Piekutowski pisze:
Bo Alpha lata. Jest nieźle dopracowana to i ma osiągi.


Skrzydło skierowane w duszenia nie zyska wysokości potrzebnej do przelotu, zbyt szerokie krążenie i można wypaść z noszeń i później ich już nie odnaleźć.

Zmartwię Cię, to pilot podejmuje decyzje i ryzyko. Przelot można zrobić na każdym nowoczesnym EN-A.

Re: Na szkolnym materacu nie da się robić przelotów...

Post autor: Lucjan Piekutowski » 29 sierpnia 2016, 10:05

calhal pisze:jest to absolutnie niemożliwe, skrzydło szkolne należy zmienić jak najwcześniej

simon.png

To koleś z klubu, na alphie 5 sobie lata. Szkoda, że lot nieważny przez naruszenie strefy tymczasowej (która istnieje od ponad 10lat już) nad Grenoble. Jakby miał 100 metrów więcej przed przeskokiem, to lot byłbym zaliczony.

Edit: screenshot zamiast linka (lot nieważny, więc nie jest widoczny bez logowania)


Bo Alpha lata. Jest nieźle dopracowana to i ma osiągi.

Na szkolnym materacu nie da się robić przelotów...

Post autor: calhal » 29 sierpnia 2016, 09:03

jest to absolutnie niemożliwe, skrzydło szkolne należy zmienić jak najwcześniej

simon.png
simon.png (1.08 MiB) Przejrzano 5310 razy


To koleś z klubu, na alphie 5 sobie lata. Szkoda, że lot nieważny przez naruszenie strefy tymczasowej (która istnieje od ponad 10lat już) nad Grenoble. Jakby miał 100 metrów więcej przed przeskokiem, to lot byłbym zaliczony.

Edit: screenshot zamiast linka (lot nieważny, więc nie jest widoczny bez logowania)

Na górę