Post autor: Lucjan Piekutowski » 14 października 2016, 22:52  
			djkamill pisze:więc dobrze rozumiem, że latając niedoważonym (90kg rozmiar M , 3,1kg/ m2 ) a latając niedoważonym ( 60 kg na XS  2,6 kg/m2)  glajt będzie mieć inne miminalne, trymowe, maksymalne, skoro kg/m2 są inne ? A przyjęty środek to 3,5 kg/m2? I latanie przy tej wadze na M będzie mniej niebezpieczne?
Glajt będzie miał inne prędkości w zależności od obciążenia. 
Przy 3,5 kg będzie bardziej stabilnie i większa prędkość (nie trzeba tak często speeda). 
Przy 2,5 kg będzie w dolnej granicy a co za tym idzie mniejsza postępowa, możliwość wchodzenia klap itd. Jedyna zaleta niedoważenia, w słabych noszeniach można się utrzymać. Najlepiej być w środku wagi albo jeszcze lepiej w 2/3 zakresu. Jeśli Zbyszek się zgodzi to wkleję skan z prędkościami z książki. Wklejam.
 
							
					- Załączniki
 
											- 
			
		
				
			
 
						- 14725243_10207359034244592_1627239283_o.jpg (216.32 KiB) Przejrzano 7794 razy
 
		
		
		
		
		
			 
									
			
							[quote="djkamill"]więc dobrze rozumiem, że latając niedoważonym (90kg rozmiar M , 3,1kg/ m2 ) a latając niedoważonym ( 60 kg na XS  2,6 kg/m2)  glajt będzie mieć inne miminalne, trymowe, maksymalne, skoro kg/m2 są inne ? A przyjęty środek to 3,5 kg/m2? I latanie przy tej wadze na M będzie mniej niebezpieczne?[/quote]
Glajt będzie miał inne prędkości w zależności od obciążenia. 
Przy 3,5 kg będzie bardziej stabilnie i większa prędkość (nie trzeba tak często speeda). 
Przy 2,5 kg będzie w dolnej granicy a co za tym idzie mniejsza postępowa, możliwość wchodzenia klap itd. Jedyna zaleta niedoważenia, w słabych noszeniach można się utrzymać. Najlepiej być w środku wagi albo jeszcze lepiej w 2/3 zakresu. Jeśli Zbyszek się zgodzi to wkleję skan z prędkościami z książki. Wklejam.