Post autor: pansabina » 05 czerwca 2017, 15:47  
			cześć, chciałbym ostrzec...
kilka tygodni temu pojawiło się na rynku wtórnym używane skrzydło - Advance Iota 23 Lime.
Iota w stanie idealnym, wręcz jak nowa. 
jednak nr seryjny na tabliczce znamionowej wygląda na przeprawiony. 
po sprawdzeniu w Advance okazało się, ze taki nr nie istnieje.
sprzedający nie ma żadnych dokumentów potwierdzających historię skrzydła. twierdzi, że kupił je używane, zza granicy.
cena dosyć okazyjna (ok. 800 € poniżej rynkowej), jednak sytuacja mocno niejasna... 
nie znalazłem nigdzie zgłoszenia kradzieży takiego skrzydła, ale i tak sprawa nie wygląda dobrze. 
uważajcie przy zakupie używek.
pozdrawiam, sabina
			
							cześć, chciałbym ostrzec...
kilka tygodni temu pojawiło się na rynku wtórnym używane skrzydło - Advance Iota 23 Lime.
Iota w stanie idealnym, wręcz jak nowa. 
jednak nr seryjny na tabliczce znamionowej wygląda na przeprawiony. 
po sprawdzeniu w Advance okazało się, ze taki nr nie istnieje.
sprzedający nie ma żadnych dokumentów potwierdzających historię skrzydła. twierdzi, że kupił je używane, zza granicy.
cena dosyć okazyjna (ok. 800 € poniżej rynkowej), jednak sytuacja mocno niejasna... 
nie znalazłem nigdzie zgłoszenia kradzieży takiego skrzydła, ale i tak sprawa nie wygląda dobrze. 
uważajcie przy zakupie używek.
pozdrawiam, sabina