Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 14 maja 2018, 08:51
Procedura jest następująca: pilot w pozycji siedzącej, sterówki w dłoniach, ciężar cały czas po środku, zrzuca połówkę i trzyma taśmy A nie pozwalając odwinąć się skrzydłu. Pierwsze 360 jest spokojne, drugie ściąga buty. Po drugim okrążeniu puszczenie taśm powinno doprowadzić do samoistnego powrotu do normalnego lotu. W razie konieczności dopuszcza się reakcje pilota.
Procedura jest następująca: pilot w pozycji siedzącej, sterówki w dłoniach, ciężar cały czas po środku, zrzuca połówkę i trzyma taśmy A nie pozwalając odwinąć się skrzydłu. Pierwsze 360 jest spokojne, drugie ściąga buty. Po drugim okrążeniu puszczenie taśm powinno doprowadzić do samoistnego powrotu do normalnego lotu. W razie konieczności dopuszcza się reakcje pilota.