Post autor: uriuk » 09 lutego 2016, 13:54
AlexF pisze:Uriuk, w gre wchodzi jescie Mentor 4. Summit XC3 ma na papierze podobne parametry jak Carrera od Gin, ale o tej wiem, ze jest "dzika". A na dodatek o Summitu XC3 sie pisze, ze w termie jest spokojnieszy od Mentora 4.
"Sie pisze". Znaczy sie ktos kupil i zachwala, albo ktos ma do sprzedania i tez zachwala.
O pulapce wsiadania na zbyt wyzylowane skrzydlo napisano juz tysiace postow. I jak grochem o sciane.
Takie skrzydlo zajebiscie lata, poki lata. A potem cos sie zadzieje i rety rety.
Cala rehabilitacje mozna potem analizowac co by bylo gdyby...
Juz raz wklejalem film o pewnym gosciu, ktory argumentowal zupelnie tak samo jak ty. I tez pisal, ze to spokojne 6.0, w testach wypadalo grzeczniutko, a wszycy zachwalali, ze bardzo bezpieczne. Pozniej spoznil sie z reakcja o niecala sekunde.
[quote="AlexF"]Uriuk, w gre wchodzi jescie Mentor 4. Summit XC3 ma na papierze podobne parametry jak Carrera od Gin, ale o tej wiem, ze jest "dzika". A na dodatek o Summitu XC3 sie pisze, ze w termie jest spokojnieszy od Mentora 4.[/quote]
"Sie pisze". Znaczy sie ktos kupil i zachwala, albo ktos ma do sprzedania i tez zachwala.
O pulapce wsiadania na zbyt wyzylowane skrzydlo napisano juz tysiace postow. I jak grochem o sciane.
Takie skrzydlo zajebiscie lata, poki lata. A potem cos sie zadzieje i rety rety.
Cala rehabilitacje mozna potem analizowac co by bylo gdyby...
Juz raz wklejalem film o pewnym gosciu, ktory argumentowal zupelnie tak samo jak ty. I tez pisal, ze to spokojne 6.0, w testach wypadalo grzeczniutko, a wszycy zachwalali, ze bardzo bezpieczne. Pozniej spoznil sie z reakcja o niecala sekunde.
https://www.youtube.com/watch?v=Ke3g4x7FepU