Post autor: Grzegorz Pelikan » 07 maja 2021, 15:17
Cześć,
Dzięki Jarku za czas poświęcany robieniu wszystkich jakże przydatnych filmów.
Zrobienie kilku fullstalli na SIV-ie (stare dobre czasy kiedy Jarek był instruktorem na SIV-ie:) pozwoliło mi zrozumieć, że dotychczas
z dwóch dużych klap wyszedłem przez przeciągnięcie. Do czasu SIV-a uważałem, że wystrzał skrzydła poniżej linii horyzontu po dużej
klapie to rzecz normalna. Dopiero na SIV-ie skojarzyłem, że wypełnione skrzydło nad głową z dwoma małymi klapkami oznacza spokojnego
fullstalla czy też spadochronowanie i po klapach nie należy zbyt długo trzymać rąk nisko.
Tak więc mnie fullstalle na SIV-ie nauczyły jak skrzydła nie przeciągać i co ewentualnie robić jeśli już do tego dojdzie.
Zgadzam się zatem z Jarkiem, że fullstall jest przydatny na SIV-ie.
Pozdrawiam,
Grzesiek
Cześć,
Dzięki Jarku za czas poświęcany robieniu wszystkich jakże przydatnych filmów.
Zrobienie kilku fullstalli na SIV-ie (stare dobre czasy kiedy Jarek był instruktorem na SIV-ie:) pozwoliło mi zrozumieć, że dotychczas
z dwóch dużych klap wyszedłem przez przeciągnięcie. Do czasu SIV-a uważałem, że wystrzał skrzydła poniżej linii horyzontu po dużej
klapie to rzecz normalna. Dopiero na SIV-ie skojarzyłem, że wypełnione skrzydło nad głową z dwoma małymi klapkami oznacza spokojnego
fullstalla czy też spadochronowanie i po klapach nie należy zbyt długo trzymać rąk nisko.
Tak więc mnie fullstalle na SIV-ie nauczyły jak skrzydła nie przeciągać i co ewentualnie robić jeśli już do tego dojdzie.
Zgadzam się zatem z Jarkiem, że fullstall jest przydatny na SIV-ie.
Pozdrawiam,
Grzesiek