Post autor: uriuk » 30 maja 2022, 11:16
A nie prosciej zrobic tak, jak w przypadku samootow, szybowcow czy tam smiglowcow?
Dopuszczenie do lotow jest jednakowe dla wszystkich typow, a wszystko inne jest zawarte w Instrukcji Uzytkowania. Tam sa podane zachowania w locie, minimalne wymogi dla pilota itd. Obecny system jest kuriozalny inie spotykany w zadnej innej dziedzinie.
Czyli atest jest jeden, a przeznaczenie sprzetu okresla instrukcja.
Zareczam, ze szybowiec Diana 2, na ktorym lataja wylacznie mistrzowie, ma taki sam atest jak PW-5, na ktorym nie za bardzo chca latac nawet kursanci, bo to takie szybowcowe "dolne A".
Podaje z uporem maniaka przyklad V-Kinga, poniewaz dostal B, bo test jest idiotyczny, wiec wynik tego testu tez jest idiotyczny, zeby pokazac jak mozna sie wkopac kiedy sie wierzy w te testy. Malo tego, najbezpieczniejsze i najstabilniejsze skrzydlo na swiecie, czyli Synthesis dostalo...C.
Kiedys wlecialem na nim w grudniu nad elektrownie Turow. Kazde inne skrzydlo samo spakowaloby sie do plecaka w takiej turbulencji, a Synthesis nawet sie nie zmarszczyl, tylko skakal po calej gornej polsferze. Raczej balbym sie byc w tym miejscu na jakims "dolnym B".
A nie prosciej zrobic tak, jak w przypadku samootow, szybowcow czy tam smiglowcow?
Dopuszczenie do lotow jest jednakowe dla wszystkich typow, a wszystko inne jest zawarte w Instrukcji Uzytkowania. Tam sa podane zachowania w locie, minimalne wymogi dla pilota itd. Obecny system jest kuriozalny inie spotykany w zadnej innej dziedzinie.
Czyli atest jest jeden, a przeznaczenie sprzetu okresla instrukcja.
Zareczam, ze szybowiec Diana 2, na ktorym lataja wylacznie mistrzowie, ma taki sam atest jak PW-5, na ktorym nie za bardzo chca latac nawet kursanci, bo to takie szybowcowe "dolne A".
Podaje z uporem maniaka przyklad V-Kinga, poniewaz dostal B, bo test jest idiotyczny, wiec wynik tego testu tez jest idiotyczny, zeby pokazac jak mozna sie wkopac kiedy sie wierzy w te testy. Malo tego, najbezpieczniejsze i najstabilniejsze skrzydlo na swiecie, czyli Synthesis dostalo...C.
Kiedys wlecialem na nim w grudniu nad elektrownie Turow. Kazde inne skrzydlo samo spakowaloby sie do plecaka w takiej turbulencji, a Synthesis nawet sie nie zmarszczyl, tylko skakal po calej gornej polsferze. Raczej balbym sie byc w tym miejscu na jakims "dolnym B".