Speedbrake Riser-jak to się je.

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Speedbrake Riser-jak to się je.

Re: Speedbrake Riser-jak to się je.

Post autor: obiektywny » 09 lipca 2016, 22:40

Lucjan Piekutowski pisze:Słuchając tego co on mówi wydaje mi się, że to jest zwykłe sterowanie taśmami na speedzie, no może nie takie zwykłe ale o to samo chodzi.

On mówi o "perfect deceleration, without wrinkles" czyli, że można idealnie sterować bez robienia zmarszczek na profilu, a to wszystko na wciśniętym speedzie.


jest dokładnie tak jak piszesz, nie ma tu żadnego przyspieszania (transkrypcja w opisie filmu na youtube). Nowe taśmy pozwalają na sterowanie taśmami bez mocnego zaburzania profilu tak jak dzieje się w przypadku sterowania osobnymi/niesprzężonymi taśmami C/D.

Re: Speedbrake Riser-jak to się je.

Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 09 lipca 2016, 11:55

To pewnie chodzi o modyfikacje profilu która zmniejsza ugięcie szkieletowej. Powoduje to w rezultacie zwiększenie prędkości ale spadek doskonałości.

Re: Speedbrake Riser-jak to się je.

Post autor: Cybiak » 09 lipca 2016, 00:27

To wlasnie dotyczy Mentora 4. I jeszcze jednego modelu ale nie pamietam teraz jakiego.

Re: Speedbrake Riser-jak to się je.

Post autor: Przemysław » 08 lipca 2016, 15:54

A widział ktoś te taśmy z bliska? Rzeczywiście różnią się od zwykłych tylko tasiemką jedną? To może można sobie doszyć samemu?
Nova np. w Mentorze 4 nie zaleca sterowania za taśmy C a z tymi modyfikowanymi taśmami może by było lepiej..

Re: Speedbrake Riser-jak to się je.

Post autor: uriuk » 08 lipca 2016, 14:49

Chodzi tu o to, zeby nie zalmywac profilu, czyli go nie modyfikowac.

Re: Speedbrake Riser-jak to się je.

Post autor: Lucjan Piekutowski » 08 lipca 2016, 14:44

Wygląda na to że sterowanie na speedzie odbywa się zarówno rzędem C jak i B, może są wtedy mniejsze opory profilu ?

Re: Speedbrake Riser-jak to się je.

Post autor: Cybiak » 08 lipca 2016, 10:19

Nie zwykłe, tak jak napisałeś, ponieważ trzeba zapłacić za dodatkowy kawałek 12mm taśmy z kewlaru jedyne 252 Euro.
Ciągnąc za taśmy C jendocześnie skracamy B. (ciekawe jakie są zyski)
(The B and C risers are connected using a flexible strap.
If the C-risers are pulled back, the B-risers are also reduced in length.)
Innowacje są kosztowne :shock:
Załączniki
Risers.PNG
Risers.PNG (495.26 KiB) Przejrzano 6277 razy

Re: Speedbrake Riser-jak to się je.

Post autor: Lucjan Piekutowski » 08 lipca 2016, 00:36

Słuchając tego co on mówi wydaje mi się, że to jest zwykłe sterowanie taśmami na speedzie, no może nie takie zwykłe ale o to samo chodzi.

On mówi o "perfect deceleration, without wrinkles" czyli, że można idealnie sterować bez robienia zmarszczek na profilu, a to wszystko na wciśniętym speedzie.

Speedbrake Riser-jak to się je.

Post autor: Cybiak » 08 lipca 2016, 00:24

Odwiedziłem stronkę Novej i zobaczyłem coś takiego.
Czy ktoś mógłby wytłumaczyć, tak na jabłkach (2 jabłka + 2 jabłka = 4 jabłka) o co w tym chodzi.
Hamowanie skrzydła to jeszcze rozumiem ale przyspieszenia (58 sek) za pomocą taśm C jakoś nie bardzo.
Acceleration no killed performance-przyspieszenie bez utraty doskonałości. tak to zrozumiałem.


Na górę