Post autor: Lucjan Piekutowski » 08 września 2016, 16:07
Myślę, że metodologia testów idzie w dobrym kierunku. Nie chodzi tu o pokazanie mnóstwa szczegółów technicznych, ale o te najważniejsze, które faktycznie mogą się okazać pilotowi przydatne. Natomiast ważną sprawą jest określenie grupy docelowej, bo jak rozumiem test nie ma być tylko zabawą, ale przybliżeniem skrzydła przyszłym użytkownikom. Fajnie jakby też na końcu każdego filmu zsyntetyzować jakąś konkluzję, np że skrzydło jest takie a takie, spokojnie można polecić takim pilotom, albo nie można itp. Kilka słów w czym to skrzydło jest dobre oraz jak lata.
Kolejna sprawa moim zdaniem ważna, to testy takich skrzydeł które ktoś chciałby mieć, ale nie ma o nich informacji i tu fajnie, że robicie testy BGD i Sky, skrzydła dostępne ale mało popularne. Co do kopiowania innych, Ziad jest bardzo opisowy a Flybubble bardzo obrazowe i myślę, że moglibyście być tą trzecią stroną.
Myślę, że metodologia testów idzie w dobrym kierunku. Nie chodzi tu o pokazanie mnóstwa szczegółów technicznych, ale o te najważniejsze, które faktycznie mogą się okazać pilotowi przydatne. Natomiast ważną sprawą jest określenie grupy docelowej, bo jak rozumiem test nie ma być tylko zabawą, ale przybliżeniem skrzydła przyszłym użytkownikom. Fajnie jakby też na końcu każdego filmu zsyntetyzować jakąś konkluzję, np że skrzydło jest takie a takie, spokojnie można polecić takim pilotom, albo nie można itp. Kilka słów w czym to skrzydło jest dobre oraz jak lata.
Kolejna sprawa moim zdaniem ważna, to testy takich skrzydeł które ktoś chciałby mieć, ale nie ma o nich informacji i tu fajnie, że robicie testy BGD i Sky, skrzydła dostępne ale mało popularne. Co do kopiowania innych, Ziad jest bardzo opisowy a Flybubble bardzo obrazowe i myślę, że moglibyście być tą trzecią stroną.