Post autor: Lucjan Piekutowski » 01 marca 2017, 20:36
Hubert pisze:Szkolny exense od woody ma 42,5 cm a niby już rekraacyjny / cross-country velvet 2 ma 45,5 cm podwieszenie. I gdzie tu sens?
Myślę że to zależy od konstrukcji uprzęży, Velvet jest mega spokojną i nie gadatliwą uprzężą i może właśnie dlatego jest nazwany "rekreacyjny" Exens być może ma inna konstrukcję, ale może być też to kwestia po prostu nazewnictwa. Ja przesiadłem się z Velveta do advanca Succes 2 i advance jest znacznie bardziej czuły na sterowanie ciałem oraz ruchy skrzydła a ma podwieszenie 48cm w moim rozmiarze. Mimo, że na początku się obawiałem, to sterowanie jest dużo łatwiejsze a "gadatliwość" pomaga w rozpoznawaniu co się dzieje w powietrzu. Co do bocznych protektorów, nie są niezbędne, wręcz komplikują uprząż i przeszkadzają np. w pakowaniu. z Velveta można je wyjąć na szczęście.
[quote="Hubert"]Szkolny exense od woody ma 42,5 cm a niby już rekraacyjny / cross-country velvet 2 ma 45,5 cm podwieszenie. I gdzie tu sens?[/quote]
Myślę że to zależy od konstrukcji uprzęży, Velvet jest mega spokojną i nie gadatliwą uprzężą i może właśnie dlatego jest nazwany "rekreacyjny" Exens być może ma inna konstrukcję, ale może być też to kwestia po prostu nazewnictwa. Ja przesiadłem się z Velveta do advanca Succes 2 i advance jest znacznie bardziej czuły na sterowanie ciałem oraz ruchy skrzydła a ma podwieszenie 48cm w moim rozmiarze. Mimo, że na początku się obawiałem, to sterowanie jest dużo łatwiejsze a "gadatliwość" pomaga w rozpoznawaniu co się dzieje w powietrzu. Co do bocznych protektorów, nie są niezbędne, wręcz komplikują uprząż i przeszkadzają np. w pakowaniu. z Velveta można je wyjąć na szczęście.