Post autor: Kefir » 12 grudnia 2018, 16:17
Marku
Dwie uwagi
1. Co prawda piszesz, że faktyczny stan używanej paralotni może określić dopiero profesjonalny przegląd techniczny, to myślę, że lepiej było by napisać, że najlepiej kupować używane skrzydło z aktualnym (świeżym) przeglądem.
2. Piszesz, że nie powinno kupować się ratowniczego starszego niż 10 lat. 10 lat to już do wyrzucenia, lepiej napisać, że nie starszego niż 8 lat i używamy tylko dwa lata (cena musi być niska)
Mam nadzieję, że w trzeciej części napiszesz też coś o tzw handlingu i charakterze skrzydeł w tej samej klasie i o tym gdzie szukać opinii innych pilotów (fora, ziad basil, video z SIV i testów certyfikacyjnych itp) + żeby raczej nie kupować zupełnie nowych nie oblatanych konstrukcji bo brak na ich temat opinii.
Być może dobrze było by też pokusić się o tabelkę w której podasz ilość godzin latanych w sezonie nalot ogólny i zalecane klasy skrzydeł i wydłużeń.
Pzdr
Marku
Dwie uwagi
1. Co prawda piszesz, że faktyczny stan używanej paralotni może określić dopiero profesjonalny przegląd techniczny, to myślę, że lepiej było by napisać, że najlepiej kupować używane skrzydło z aktualnym (świeżym) przeglądem.
2. Piszesz, że nie powinno kupować się ratowniczego starszego niż 10 lat. 10 lat to już do wyrzucenia, lepiej napisać, że nie starszego niż 8 lat i używamy tylko dwa lata (cena musi być niska)
Mam nadzieję, że w trzeciej części napiszesz też coś o tzw handlingu i charakterze skrzydeł w tej samej klasie i o tym gdzie szukać opinii innych pilotów (fora, ziad basil, video z SIV i testów certyfikacyjnych itp) + żeby raczej nie kupować zupełnie nowych nie oblatanych konstrukcji bo brak na ich temat opinii.
Być może dobrze było by też pokusić się o tabelkę w której podasz ilość godzin latanych w sezonie nalot ogólny i zalecane klasy skrzydeł i wydłużeń.
Pzdr