Post autor: rk » 18 sierpnia 2019, 21:25
Zbyszek Gotkiewicz pisze:A sprzedaż zależy od sprzedawców a nie osiągów. A sprzedawcy biorą to, na czym mogą lepiej zarobić i mogą mieć wyłączność. To są zupełnie różne zagadnienia.
Jeśli tak jest, to Dudek ma najmniej skutecznych sprzedawców skrzydeł PG, ponieważ nowych skrzydeł Advance, czy Skywalk widzę w najbliższym otoczeniu sporo (głównie dzięki Przemkowi), natomiast nowego Dudka ani jednego.
Pytani przeze mnie piloci mówią, że wybrali skrzydło tego producenta na którym się uczyli, albo przez wzgląd na dobry kontakt z Przemkiem, czyli znowu Dudek traci, bo nie sprzedaje...
Za krótko obserwuję te paralotniowe "biznesy", ale ignorowanie krajowego rynku PG, słaba reklama i dostępność skrzydeł testowych, słaba współpraca ze szkołami czy opinia, że "Dudki nie latają", albo "Dudek tylko do PPG", to moim zdaniem może być zapowiedź kłopotów dla krajowego producenta i nawet taki niepoprawny klient Dudka jak ja w końcu odpuści...
[quote="Zbyszek Gotkiewicz"]A sprzedaż zależy od sprzedawców a nie osiągów. A sprzedawcy biorą to, na czym mogą lepiej zarobić i mogą mieć wyłączność. To są zupełnie różne zagadnienia.[/quote]
Jeśli tak jest, to Dudek ma najmniej skutecznych sprzedawców skrzydeł PG, ponieważ nowych skrzydeł Advance, czy Skywalk widzę w najbliższym otoczeniu sporo (głównie dzięki Przemkowi), natomiast nowego Dudka ani jednego.
Pytani przeze mnie piloci mówią, że wybrali skrzydło tego producenta na którym się uczyli, albo przez wzgląd na dobry kontakt z Przemkiem, czyli znowu Dudek traci, bo nie sprzedaje...
Za krótko obserwuję te paralotniowe "biznesy", ale ignorowanie krajowego rynku PG, słaba reklama i dostępność skrzydeł testowych, słaba współpraca ze szkołami czy opinia, że "Dudki nie latają", albo "Dudek tylko do PPG", to moim zdaniem może być zapowiedź kłopotów dla krajowego producenta i nawet taki niepoprawny klient Dudka jak ja w końcu odpuści...