Post autor: rg » 19 stycznia 2020, 22:36
NEWRO pisze:Witam,
w związku z tym, że krąży opinia o szybszym zużywaniu się skrzydła w ciemnych kolorach (im bliżej czarnego tym gorzej) czy ktoś z praktyki może to potwierdzić? Mówimy oczywiście o normalnym użytkowaniu (w większości latanie), a nie "wypasaniu" na łące.
Chcę kupić nową Tequilę w kolorze PETROL która jest w większości czarna i stąd pytanie - a pozostałe kolory już nie są takie fajne

Z góry dziękuję za opinie i pozdrawiam.
Chyba nie ma reguły, mam kantege xc, zrobiłem na niej od pelnego przeglądu ok 40h (bez ciorania, głównie w spokojnych klifowych warunkach) i trafiła do szafy na trochę ponad rok. Jak znalazł się kupiec poleciała na przegląd którego nie przeszła ze względu na przewiewność białego poszycia przy spływie, pomarańczowe na natarciu było jeszcze ok. Chyba bardziej niz kolor rodzaj/grubość materiału wpływa na jego żywotność.
[quote="NEWRO"]Witam,
w związku z tym, że krąży opinia o szybszym zużywaniu się skrzydła w ciemnych kolorach (im bliżej czarnego tym gorzej) czy ktoś z praktyki może to potwierdzić? Mówimy oczywiście o normalnym użytkowaniu (w większości latanie), a nie "wypasaniu" na łące.
Chcę kupić nową Tequilę w kolorze PETROL która jest w większości czarna i stąd pytanie - a pozostałe kolory już nie są takie fajne :)
Z góry dziękuję za opinie i pozdrawiam.[/quote]
Chyba nie ma reguły, mam kantege xc, zrobiłem na niej od pelnego przeglądu ok 40h (bez ciorania, głównie w spokojnych klifowych warunkach) i trafiła do szafy na trochę ponad rok. Jak znalazł się kupiec poleciała na przegląd którego nie przeszła ze względu na przewiewność białego poszycia przy spływie, pomarańczowe na natarciu było jeszcze ok. Chyba bardziej niz kolor rodzaj/grubość materiału wpływa na jego żywotność.