Post autor: prokopcio » 07 lipca 2020, 22:45
uriuk pisze:A po co az tyle kategorii? Szybowce maja jedna: "zdatny do lotu"
nie chcę nikogo urazić ale przy takiej ocenie zero jedynkowej w świecie paralotniowym populacja jak ich nazywasz " miśków " by się znacznie pomniejszyła. Teraz jest tak, że kierują się literkami A - szkolny materac, B - po kursie, C - żeby być lepszym niż Ci początkujący na B, ....
ci bardziej oczytani jeszcze słyszeli dolne i górne B i o rozmiarach
dla oceny sprawny / niesprawny głównym atrybutem byłaby kolorystyka glajta która i dziś jest mocnym argumentem.
wg mnie jakaś wstępna ocena/klasyfikacja być powinna ale nie taka absurdalna jak jest aktualnie.
[quote="uriuk"]A po co az tyle kategorii? Szybowce maja jedna: "zdatny do lotu"[/quote]
nie chcę nikogo urazić ale przy takiej ocenie zero jedynkowej w świecie paralotniowym populacja jak ich nazywasz " miśków " by się znacznie pomniejszyła. Teraz jest tak, że kierują się literkami A - szkolny materac, B - po kursie, C - żeby być lepszym niż Ci początkujący na B, ....
ci bardziej oczytani jeszcze słyszeli dolne i górne B i o rozmiarach ;)
dla oceny sprawny / niesprawny głównym atrybutem byłaby kolorystyka glajta która i dziś jest mocnym argumentem.
wg mnie jakaś wstępna ocena/klasyfikacja być powinna ale nie taka absurdalna jak jest aktualnie.