Post autor: 7van.krzysztof » 16 kwietnia 2021, 05:07
No właśnie. Posiadam obecnie dwa skrzydła. Dudek NemoXX 31 (ARF 5,05), oraz Dudek Optic2 28 (ARF 5,5)
Nemo zaczyna już mnie trochę nudzić, wylatałem się na nim coś około 40godzin i chciałbym się przesiąść na trochę bardziej ambitne skrzydło. Nemo po prostu niczym już mnie nie zaskakuje, lata, kręci kominy, mogę godzinami nim wisieć w powietrzu. I to tyle...zaczyna mnie nudzić klasa EN-A
Optica natomiast kupiłem chyba na wyrost. Zrobiłem na nim SIV, trochę nim polatałem, lata jak wariat w porównaniu do Nemo i na prawdę lata mi się na nim z dużymi emocjami. Optic dużo i często strzela migaczami, jest żywy i jeśli jestem odpowiednio wysoko, to OK, w ogóle mnie to nie rusza,..niech sobie klapi te migacze. Ale nisko, przy zboczu już mnie ten Optic stresuje i wydaje mi się, że mam za mały nalot na Optica, za mało godzin latam w sezonie (ok.15 godz). Rozsądek podpowiada mi, żeby w górach jednak Optica sobie darować.
No i teraz mam dylemat, bo chciałbym sprzedać Nemo i Optica, i kupić coś nowego, ale tak pośrodku. Chcę żeby skrzydło tak mnie nie nudziło jak Nemo, ale też żeby nie było takie żywe jak Optic. Dudek w swojej ofercie olał wydłużenia 5,2-5,3
Więc mój kolejny wybór padnie na sprawdzone konstrukcje i najprawdopodobniej będzie to SkyWalk. Od tej marki rozważam Tequilę5 (ARF 5,29), albo Arak (ARF 5,4).
Myślę też nad Advancem Epsilon9, ale jeśli ich skrzydła latają tak jak ładują się strony w Internecie, to ja podziękuję (mam starego laptopa i wejście na stronę Advancea jest tak ociężałe, że ciężko cokolwiek tam jest mi przeglądać).
Jest tu może jakiś uczciwy specjalista od Skywalków ? Bo nie wiem które skrzydło wybrać. Mój dylemat głównie polega na tym, czy przeskakiwanie z wydłużenia 5,05 (NemoXX) na wydł. 5,29(Tequila5) ma w ogóle sens. Z drugiej strony przeskoczenie na wydłużenie 5,4 już widzę w tym sens, ale jest to wydłużenie bliskie Opticowi2 (5,5) i mam obawy, że też będzie mnie straszyć. Bez polatania na każdym z nich chyba nie da się tego uregulować, dlatego może są tu spece SkyWalka. Bumat lata na tej marce, ale to chyba Chillówka jest, a dla mnie odpada ten model, bo to już zbyt wysokie B
No właśnie. Posiadam obecnie dwa skrzydła. Dudek NemoXX 31 (ARF 5,05), oraz Dudek Optic2 28 (ARF 5,5)
Nemo zaczyna już mnie trochę nudzić, wylatałem się na nim coś około 40godzin i chciałbym się przesiąść na trochę bardziej ambitne skrzydło. Nemo po prostu niczym już mnie nie zaskakuje, lata, kręci kominy, mogę godzinami nim wisieć w powietrzu. I to tyle...zaczyna mnie nudzić klasa EN-A
Optica natomiast kupiłem chyba na wyrost. Zrobiłem na nim SIV, trochę nim polatałem, lata jak wariat w porównaniu do Nemo i na prawdę lata mi się na nim z dużymi emocjami. Optic dużo i często strzela migaczami, jest żywy i jeśli jestem odpowiednio wysoko, to OK, w ogóle mnie to nie rusza,..niech sobie klapi te migacze. Ale nisko, przy zboczu już mnie ten Optic stresuje i wydaje mi się, że mam za mały nalot na Optica, za mało godzin latam w sezonie (ok.15 godz). Rozsądek podpowiada mi, żeby w górach jednak Optica sobie darować.
No i teraz mam dylemat, bo chciałbym sprzedać Nemo i Optica, i kupić coś nowego, ale tak pośrodku. Chcę żeby skrzydło tak mnie nie nudziło jak Nemo, ale też żeby nie było takie żywe jak Optic. Dudek w swojej ofercie olał wydłużenia 5,2-5,3
Więc mój kolejny wybór padnie na sprawdzone konstrukcje i najprawdopodobniej będzie to SkyWalk. Od tej marki rozważam Tequilę5 (ARF 5,29), albo Arak (ARF 5,4).
Myślę też nad Advancem Epsilon9, ale jeśli ich skrzydła latają tak jak ładują się strony w Internecie, to ja podziękuję (mam starego laptopa i wejście na stronę Advancea jest tak ociężałe, że ciężko cokolwiek tam jest mi przeglądać).
Jest tu może jakiś uczciwy specjalista od Skywalków ? Bo nie wiem które skrzydło wybrać. Mój dylemat głównie polega na tym, czy przeskakiwanie z wydłużenia 5,05 (NemoXX) na wydł. 5,29(Tequila5) ma w ogóle sens. Z drugiej strony przeskoczenie na wydłużenie 5,4 już widzę w tym sens, ale jest to wydłużenie bliskie Opticowi2 (5,5) i mam obawy, że też będzie mnie straszyć. Bez polatania na każdym z nich chyba nie da się tego uregulować, dlatego może są tu spece SkyWalka. Bumat lata na tej marce, ale to chyba Chillówka jest, a dla mnie odpada ten model, bo to już zbyt wysokie B