Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Chyba będę potrzebował jaśniejszego wytłumaczenia, bo nadal coś robię nie tak. Na zdjęciu w linku przedstawiona jest sytuacja wężykowa w moim (nowonabytym) napędzie i moje rozumienie tego, co tu pisaliście.
https://ibb.co/gVXTnBvPoprawcie mnie, jeśli się mylę.
Nr 1 to wężyk, w który zaleca mi się dmuchać.
Nr 2 to wężyk wraz z filtrem paliwa, który doprowadza paliwo do pompy podciśnieniowej paliwa. Ten wężyk jako jedyny sięga do paliwa w zbiorniku.
Nr 3 to wężyk którym paliwo wraca do zbiornika
Wężyk, którym pompa doprowadza paliwo do gaźnika jest niewidoczny i znajduje się za trójnikiem powrotu paliwa, oznaczonym numerem 5.
Nr 4 to (chyba) wężyk podciśnienia?
Do tej pory próbowałem pompować przez wężyk nr 1 i zatykać nr 3 i/lub 4, ale bez (pożądanego) efektu.
Gdyby znajdowała się tu gruszka do pompowania, to w którym miejscu? I najważniejsze - co mam dmuchać, co mam zatkać?
Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Chyba będę potrzebował jaśniejszego wytłumaczenia, bo nadal coś robię nie tak. Na zdjęciu w linku przedstawiona jest sytuacja wężykowa w moim (nowonabytym) napędzie i moje rozumienie tego, co tu pisaliście.
https://ibb.co/gVXTnBv
Poprawcie mnie, jeśli się mylę.
Nr 1 to wężyk, w który zaleca mi się dmuchać.
Nr 2 to wężyk wraz z filtrem paliwa, który doprowadza paliwo do pompy podciśnieniowej paliwa. Ten wężyk jako jedyny sięga do paliwa w zbiorniku.
Nr 3 to wężyk którym paliwo wraca do zbiornika
Wężyk, którym pompa doprowadza paliwo do gaźnika jest niewidoczny i znajduje się za trójnikiem powrotu paliwa, oznaczonym numerem 5.
Nr 4 to (chyba) wężyk podciśnienia?
Do tej pory próbowałem pompować przez wężyk nr 1 i zatykać nr 3 i/lub 4, ale bez (pożądanego) efektu.
Gdyby znajdowała się tu gruszka do pompowania, to w którym miejscu? I najważniejsze - co mam dmuchać, co mam zatkać?