Post autor: tooosh » 30 lipca 2022, 22:47
pgjakub pisze:Cytat ze strony producenta:
"V-King ES to wzmocniona wersja V-Kinga - kompaktowe, jednopowłokwe skrzydło klasy EN B, stworzone do latania swobodnego i z napędem. Idealne do nauki latania. Niewielkie rozmiary po spakowaniu są ogromnym atutem w podróży."
Oczywiście mam świadomość że skrzydła jednopowłokowe to inna bajka.
Jakie lekkie dwupowłokowe konstrukcje możecie mi polecić? Dodam że masa tego v-kinga w rozmiarze 20 to 3,55kg.
Jeśli chcesz latać w termice w górach to v-king nie jest do tego stworzony. W mocnym warunie pewnie będzie ok, ale przez większość czasu będziez robił złoty i patrzył na kolegów, którzy normalnie latają.
Zwykłe, lekkie glajty do latania XC ważą w tym rozmiarze 3,5kg, więc jednopowłokowiec nie ma większego sensu. Na początek dobry może być np. Supeir Leaf 2 Light:
https://airsportspolska.pl/#pdp?id=45Jeśli interesuje Cię H&F to zapraszam:
https://srudochmury.pl/wyprawy/
[quote="pgjakub"]Cytat ze strony producenta:
"V-King ES to wzmocniona wersja V-Kinga - kompaktowe, jednopowłokwe skrzydło klasy EN B, stworzone do latania swobodnego i z napędem. Idealne do nauki latania. Niewielkie rozmiary po spakowaniu są ogromnym atutem w podróży."
Oczywiście mam świadomość że skrzydła jednopowłokowe to inna bajka.
Jakie lekkie dwupowłokowe konstrukcje możecie mi polecić? Dodam że masa tego v-kinga w rozmiarze 20 to 3,55kg.[/quote]
Jeśli chcesz latać w termice w górach to v-king nie jest do tego stworzony. W mocnym warunie pewnie będzie ok, ale przez większość czasu będziez robił złoty i patrzył na kolegów, którzy normalnie latają.
Zwykłe, lekkie glajty do latania XC ważą w tym rozmiarze 3,5kg, więc jednopowłokowiec nie ma większego sensu. Na początek dobry może być np. Supeir Leaf 2 Light: [url]https://airsportspolska.pl/#pdp?id=45[/url]
Jeśli interesuje Cię H&F to zapraszam: [url]https://srudochmury.pl/wyprawy/[/url]