Poprawka w testach egzaminacyjnych

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Poprawka w testach egzaminacyjnych

Re: Poprawka w testach egzaminacyjnych

Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 06 stycznia 2019, 11:37

uriuk pisze:Nie napisales do kogo kierujesz swoja prosbe :)


Do wszystkich którzy zetknęli się z testami do tej pory. Już oficjalnie zalecenie zaznaczone na czerwono zostało uznane za nieprawidłowe i zostaje usunięte z testów. Piloci którzy w jakiś sposób nabrali przekonania że z negatywki wychodzimy przez fullsztal powinni tą sprawę uporządkować sobie w głowie. Instruktorzy otrzymali wiadomość od SILP, więc tu nie powinno być problemu.

Re: Poprawka w testach egzaminacyjnych

Post autor: uriuk » 06 stycznia 2019, 11:26

Nie napisales do kogo kierujesz swoja prosbe :)

Poprawka w testach egzaminacyjnych

Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 06 stycznia 2019, 11:24

Wyprowadzenie paralotni z korkociągu / negatywki / wykonujemy przez :

 

A/ wprowadzenie skrzydła w fazę full-stall i wyjście standardowe

B/ nie reagujemy, skrzydło wyprowadzi się samo

C/ zaciągamy mocno sterówkę po stronie wewnętrznej

D/ żadna z odpowiedzi nie jest prawidłowa

 

Proszę zamienić odpowiedź „A” na prawidłową:

 

A/ odpuszczenie obu sterówek, ewentualny wyskok skrzydła przed pilota zatrzymujemy przez płynne zaciągnięcie obu sterówek

Na górę