Dyskusje o paralotniach pod każdą postacią
Przejdź do zawartości
Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 05 kwietnia 2021, 22:01
tooosh pisze:Zbyszek Gotkiewicz pisze:To ta dieta gdzie można rozwalić nerki?Dlaczego tak uważasz?
Zbyszek Gotkiewicz pisze:To ta dieta gdzie można rozwalić nerki?
Post autor: tooosh » 05 kwietnia 2021, 21:41
Post autor: SandokanPL » 05 kwietnia 2021, 19:34
7van.krzysztof pisze:Zbyszek Gotkiewicz pisze:To ta dieta gdzie można rozwalić nerki?Chyba nie. Wiem, że można od niej dostać coś takiego jak kwasica, ale dotyczy to tylko osób z jakimś typem cukrzycy i którzy coś mają nie tak z hormonami. Nie wiem dokładnie, bo mnie to nie dotyczy, za to odkąd jestem w tej diecie, to oprócz schudnięcia, chodzę jak żyleta. Dlatego tę dietę powinno się skonsultować z lekarzem i dużo o niej poczytać, albo posłuchać na YT.
Post autor: 7van.krzysztof » 03 kwietnia 2021, 16:22
Post autor: 7van.krzysztof » 03 kwietnia 2021, 16:16
SandokanPL pisze:Nemo 4 a moja masa netto to 110. czyli oszpejony jakies 125
Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 03 kwietnia 2021, 16:16
Post autor: 7van.krzysztof » 03 kwietnia 2021, 16:10
SandokanPL pisze: ja też trochę już schudłem bo obecnie mam około 107 i nadal staram się redukować
Post autor: SandokanPL » 02 kwietnia 2021, 10:17
88dawid88 pisze:Ja po kursie również kupiłem Nemo 4 ,31 i właśnie takiego "batonu" szukałem... Taki autobus, który powozi mnie bezpiecznie przez pierwszą termikę, da mi czas oswoić się z powietrzem i wysokością. Małymi krokami można daleko zajść... niż zrazić się do latania w pierwszym roku.
Post autor: ciacholot » 30 marca 2021, 16:29
Post autor: ciacholot » 30 marca 2021, 16:24
Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 30 marca 2021, 15:24
Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 30 marca 2021, 15:21
Blazej pisze:Zbyszek Gotkiewicz pisze:U turn z powierzchnia rzeczywiście daje rade, bo ma 33,5 metra, ale wydłużenie 4,5 to nie jest dobra propozycja. Cały zysk z większej powierzchni zje małe wydłużenie.Infinity 5, AR 5.3 z ''rozszerzoną'' wagą startową do 128kg. Dolne B.
Zbyszek Gotkiewicz pisze:U turn z powierzchnia rzeczywiście daje rade, bo ma 33,5 metra, ale wydłużenie 4,5 to nie jest dobra propozycja. Cały zysk z większej powierzchni zje małe wydłużenie.
Post autor: Blazej » 30 marca 2021, 15:08
Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 30 marca 2021, 14:51
Post autor: Blazej » 30 marca 2021, 14:02
ciacholot pisze:...Jak zaczynałem to też doszukiwałem się problemu w obciążeniu powierzchni, ale zapewniam Was, że jak się naumiałem to może pierwszy do sufitu nie dochodziłem, ale lata się będąc przeważonym zupełnie normalnie i to do tego bardziej gładko niż z małym obciążeniem. Tak, że nie odpuszczajcie tylko latajcie ile się da i kręćcie kominy do końca i porządnie, nie po łebkach i byle jak tylko dokładnie i z uporem. Jak będziecie wytrwali to będziecie lądować kiedy będziecie chcieć, a nie musieć
Post autor: 88dawid88 » 30 marca 2021, 13:28
Post autor: ciacholot » 30 marca 2021, 13:13
Post autor: 7van.krzysztof » 30 marca 2021, 12:49
SandokanPL pisze:Autobus odnosi się do rozmiary 31 w Nemo na ,którym latałem. Natomiast Beton do jego zachowania w powietrzu. Dużo czytałem o tym, że skrzydło i uprząż przekazuje pilotowi wiele informacji, a moje Nemo po prostu było zawsze takie samo Betonowe.
Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 30 marca 2021, 10:27
Post autor: SandokanPL » 30 marca 2021, 10:18
Zbyszek Gotkiewicz pisze:A który model Nemo miałeś? Dwójka kiepsko współpracowała z pilotem. Następne modele tą cechę mają dużo lepiej wyważoną i uważam, że optymalnie ustawioną dla pilotów z małym doświadczeniem. Ta cecha jaką jest gadatliwość zależy też w dużym stopniu od obciążenia powierzchni, więc wyrażając tego typu opinie zawsze należy podawać ten parametr.
Na górę