Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 06 marca 2018, 20:34
Tu jest zdjęcie pętli zapasu nadtopionej podczas zaciskania prawidłowo założonego węzła. Mały luz który był spowodowany słabym zaciśnięciem węzła doprowadził podczas otwarcia zapasu do przetopienia tkaniny osłaniającej taśmę nośną zapasu. Większy luz mógłby doprowadzić do jej przetopienia i był już taki wypadek. Pilot odciął się od skrzydła bo go wciągała chmura (działanie mało sensowne) a następnie po jakimś czasie otworzył zapas który mu się urwał. Co dalej nie muszę tłumaczyć.
- Takie rzeczy dzieją się naprawdę.
- L1020027.jpg (82 KiB) Przejrzano 9739 razy
Tu jest zdjęcie pętli zapasu nadtopionej podczas zaciskania prawidłowo założonego węzła. Mały luz który był spowodowany słabym zaciśnięciem węzła doprowadził podczas otwarcia zapasu do przetopienia tkaniny osłaniającej taśmę nośną zapasu. Większy luz mógłby doprowadzić do jej przetopienia i był już taki wypadek. Pilot odciął się od skrzydła bo go wciągała chmura (działanie mało sensowne) a następnie po jakimś czasie otworzył zapas który mu się urwał. Co dalej nie muszę tłumaczyć.[attachment=0]L1020027.jpg[/attachment]