Regulacja gaźnika membranowego

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Regulacja gaźnika membranowego

Re: Regulacja gaźnika membranowego

Post autor: Cezar100 » 06 stycznia 2017, 16:01

Również mam w napędach te z tygonu to nic nie ruszam bo są kilkumiesięczne dosłownie. Reszta będzie tak jak w książce serwisowej pisze

Re: Regulacja gaźnika membranowego

Post autor: uriuk » 06 stycznia 2017, 13:17

Najwrazliwsze sa weze paliwowe. Te tanie silikonowe dosc szybko traca swoje wlasciwosci. Ja uzywam wezy Tygon, Drogie jak diabli, ale daja rade. Poza tym nie uzywamy ich kilometrami, wiec to w sumie nie taki powazny wydatek.

Re: Regulacja gaźnika membranowego

Post autor: Cezar100 » 06 stycznia 2017, 13:12

Może nie w temacie regulacji ale tak mnie naszło pytanie, jak często wymieniacie w swoich gażnikach membrany, wężyki do paliwa , uszczelki ? Różne opinie słyszałem w temacie, że jak producent stwierdzi i napisze w instrukcji, że najlepiej po sezonie zimowym bo to wszystko zmienia swoje właściwości, kruszeje, sztywnieje, pęka.

Re: Regulacja gaźnika membranowego

Post autor: Cezar100 » 06 stycznia 2017, 12:58

Dzięki, dobry kawałek wiedzy, bardzo przydatny dla latających z napędem a niezbyt znających się na tych regulacjach ( tak jak ja) .

Regulacja gaźnika membranowego

Post autor: uriuk » 05 stycznia 2017, 21:09

Znalazlem ciekawy tekst, to dziele sie linkiem

http://paralotnisko.pl/napedy/regulacja ... owego.html

Na górę