Post autor: uriuk » 21 stycznia 2016, 21:50
Wg moich pomiarow na syntezie z Ventorem 125 nie ma zadnego znaczenia w przypadku bezwietrznej pogody. Przy predkosci 30 km/h palil 3 l/h przy 45 km/h odpowiednio 4,5 a przy 60 km/h 6 l/h. Tak wiec spalanie wychodzi 10 l/100 km.
Z tym, ze w przypadku wiatru i trasy zamknietej lub przy locie pod wiatr, oplaca sie leciec szybciej.
Wg moich pomiarow na syntezie z Ventorem 125 nie ma zadnego znaczenia w przypadku bezwietrznej pogody. Przy predkosci 30 km/h palil 3 l/h przy 45 km/h odpowiednio 4,5 a przy 60 km/h 6 l/h. Tak wiec spalanie wychodzi 10 l/100 km.
Z tym, ze w przypadku wiatru i trasy zamknietej lub przy locie pod wiatr, oplaca sie leciec szybciej.