Gdzie wysłać skrzydło do przeglądu?

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Gdzie wysłać skrzydło do przeglądu?

Re: Gdzie wysłać skrzydło do przeglądu?

Post autor: Lisnerek » 28 stycznia 2016, 18:44

/quote]
Oczywiście, że tak.
Zastanawiam się tylko czy w tym przypadku drożej znaczy lepiej, czy może nie wiem o co chodzi ;)[/quote]

Cezar sam firme prowadze. I jak ktos bedzie chcial wydac wiecej wysle do dudka ktos mniej do leszka. Jakosc napewno podobna. No chyba ze u dudka zrobia przewiewnosc w tej cenie. ZARCIK oczywiscie.

Alan

Re: Gdzie wysłać skrzydło do przeglądu?

Post autor: Cezar100 » 28 stycznia 2016, 18:14

Lisnerek pisze:
Alez w czym problem wszak wolny rynek mamy i konkurencje. ;-)

Pozdrawiam.
Alan

Oczywiście, że tak.
Zastanawiam się tylko czy w tym przypadku drożej znaczy lepiej, czy może nie wiem o co chodzi ;)

Re: Gdzie wysłać skrzydło do przeglądu?

Post autor: Lisnerek » 28 stycznia 2016, 17:25

No ale u Dudka strasznie tanio zapasy przekładają "Przełożenie systemu hamującego - 130,00 zł "
U L. Mańkowskiego -80 zł brutto.[/quote]
W

Alez w czym problem wszak wolny rynek mamy i konkurencje. ;-)

Pozdrawiam.
Alan

Re: Gdzie wysłać skrzydło do przeglądu?

Post autor: der » 28 stycznia 2016, 14:40

Jeśli mam wybierać między "autoryzowanym serwisem" a serwisem producenta (w przypadku produktu polskiego), bez względu na cenę wstępną wybieram producenta. Skąd te wnioski ?
Z własnej autopsji.
Odsyłając własne skrzydło swego czasu na przegląd i naprawę po idiotycznym przecioraniu skrzydła ze sporym kamieniem w komorze po asfalcie (czego mając kask na głowie z nausznikami nie słyszałem, a z napędem na plecach tym bardziej nie czułem) przekonałem się o profesjonaliźmie podejścia.

Nie dość że zamiast wymiany olinowania rzędu A jakie zasugerowałem (urok samostatków, które latają na beli) zaproponowano mi za na prawdę dobre pieniądze wymianę kompletnego olinowania na oplotowe (to była słuszna decyzja, komfort użytkowania nie porównywalny), to jeszcze zamiast dwóch parszywych łatek bez dyskusyjnie wymieniono mi dwa całe bryty w cenie przeglądu.

Absolutnie nie mam nic do Tomka Zarzeckiego. Swojego Ozona z pewnością wyślę ponownie do niego, jednak wiem jak nasi "autoryzowani serwisanci" zapatrują się na tego typu naprawy.
Przewiewność, olinowanie, zerwanie dwóch wybranych, wymiana, na przetarcia czy uszkodzenia ripstop i w drogę.

Re: Gdzie wysłać skrzydło do przeglądu?

Post autor: TomekWini » 28 stycznia 2016, 09:29

Rzeczywiście w Beskidzie mają autoryzację DUDKA! Nie zauważyłem tego ;) To już tylko teraz twój wybór do kogo wyślesz.

Re: Gdzie wysłać skrzydło do przeglądu?

Post autor: Cezar100 » 27 stycznia 2016, 19:08

vorobiej pisze:Mam nucleona z 2013 roku.
termin przeglądu był do 2015 roku.
Gdzie wysłać skrzydło do przeglądu?DUDEK,Beskid?


Beskid tez jest autoryzowanym punktem Dudka, wymieniony zresztą u nich na stronie.

No ale u Dudka strasznie tanio zapasy przekładają "Przełożenie systemu hamującego - 130,00 zł "
U L. Mańkowskiego -80 zł brutto.

Re: Gdzie wysłać skrzydło do przeglądu?

Post autor: TomekWini » 27 stycznia 2016, 18:47

tylko do Dudka... Adres znajdziesz na stronie... ale najpierw tam zadzwoń!
http://www.dudek.eu/przeglady-i-naprawy/

Gdzie wysłać skrzydło do przeglądu?

Post autor: vorobiej » 27 stycznia 2016, 18:37

Mam nucleona z 2013 roku.
termin przeglądu był do 2015 roku.
Gdzie wysłać skrzydło do przeglądu?DUDEK,Beskid?

Na górę