Post autor: prokopcio » 29 lipca 2018, 11:57
Witam, producent jpxa podaje max obroty 7500 ale ja mam lekko ponad 8000 a przy locie na pełnym speedzie 8250! Ale dwóch dość mądrych ludzi od śmigieł (chciałem inne śmigło) mówili, że te obroty nie są krytyczne dla tego silnika i jeśli wszystko działa dobrze to niema potrzeby zmieniać, wg mnie jest niedociążony mimo że przy "normalnym" lataniu mam 6000-7000.
Śmigła rusłan 121 i helix 121, zachowują się prawie identycznie.
Witam, producent jpxa podaje max obroty 7500 ale ja mam lekko ponad 8000 a przy locie na pełnym speedzie 8250! Ale dwóch dość mądrych ludzi od śmigieł (chciałem inne śmigło) mówili, że te obroty nie są krytyczne dla tego silnika i jeśli wszystko działa dobrze to niema potrzeby zmieniać, wg mnie jest niedociążony mimo że przy "normalnym" lataniu mam 6000-7000.
Śmigła rusłan 121 i helix 121, zachowują się prawie identycznie.