Post autor: oko_temp » 22 września 2018, 15:25
Hej,
Wiem, że było sporo tego typu pytań ale każdy case jest troszkę inny więc i rada może być inna ..
Po bardzo długiej przerwie w lataniu swobodnym chciałbym wrócić do latania PPG. W lataniu swobodnym nie byłem asem ale parę godzin mam nalatanych w termice, na żaglu nawet się chyba raz albo dwa holowałem. Przygodę z lataniem zacząłem w 95-97 roku przez kilka lat intensywnie starałem się latać, potem miałem kryzys po nie fortunym wyjedzie na Monte Avena gdzie prawie się pożegnałem z życiem. W 2006 roku wróciłem do latania swobodnego i latałem na Airvave Sport (głownie latanie na żaglu na trójmiejskich klifach). Po 3 sezonach raczej rzadkiego latania porzuciłem temat ze względu na brak czasu czekania na warun.
Ciągnie w powietrze więc chciałem wrócić do tematu. Chciałem Was podpytać jakie skrzydło samostateczne na początek oraz jaki napęd.
W gaciach ważę 92-95 kg. Plan to zakup raczej solidnego napędu (docelowego) i używane skrzydło, które pozwoli mi się bezpiecznie nauczyć latać.
Dodatkowa informacja która być może pomoże w radzeniu. Na na "codzień" jeżdzę na motocyklu 300ccm 2T więc tamat pracy dwusuwa, rezonansu, mieszkanek i tuningu gaźnika, wymian tłoków itd raczej mam opanowane. Moc prawie 50 kM na ziemi kontroluję
natomiast nie wiem czy to pomoże jakoś w powietrzu...
Hej,
Wiem, że było sporo tego typu pytań ale każdy case jest troszkę inny więc i rada może być inna ..
Po bardzo długiej przerwie w lataniu swobodnym chciałbym wrócić do latania PPG. W lataniu swobodnym nie byłem asem ale parę godzin mam nalatanych w termice, na żaglu nawet się chyba raz albo dwa holowałem. Przygodę z lataniem zacząłem w 95-97 roku przez kilka lat intensywnie starałem się latać, potem miałem kryzys po nie fortunym wyjedzie na Monte Avena gdzie prawie się pożegnałem z życiem. W 2006 roku wróciłem do latania swobodnego i latałem na Airvave Sport (głownie latanie na żaglu na trójmiejskich klifach). Po 3 sezonach raczej rzadkiego latania porzuciłem temat ze względu na brak czasu czekania na warun.
Ciągnie w powietrze więc chciałem wrócić do tematu. Chciałem Was podpytać jakie skrzydło samostateczne na początek oraz jaki napęd.
W gaciach ważę 92-95 kg. Plan to zakup raczej solidnego napędu (docelowego) i używane skrzydło, które pozwoli mi się bezpiecznie nauczyć latać.
Dodatkowa informacja która być może pomoże w radzeniu. Na na "codzień" jeżdzę na motocyklu 300ccm 2T więc tamat pracy dwusuwa, rezonansu, mieszkanek i tuningu gaźnika, wymian tłoków itd raczej mam opanowane. Moc prawie 50 kM na ziemi kontroluję ;-) natomiast nie wiem czy to pomoże jakoś w powietrzu...