Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: SkyTrekking » 28 października 2018, 13:01

Zapraszamy po najnowszy napęd z silnikiem F240 EVO, 31KM, ciag ok. 83-85Kg.

Szczegóły znajdziesz tutaj:

http://www.sklep-paralotniowy.pl/naped- ... 80erW8nbDo

Pozdrawiam

Piotr Cwudziński

http://skytrekking.pl
http://www.sklep-paralotniowy.pl
https://www.facebook.com/szkolaparalotniowa

Paralotnie Gradient, ITV, SKY

Napędy - SkyTrekking

tel. 530815381

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: prokopcio » 25 października 2018, 23:49

Potwierdzam, że jpx słabiej dmucha od mostera który wyrywa z butów mimo tej samej mocy. To potwór jest! Telepanie jpx to jest wina regulacji i szczelności układu.

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: Przemo Boosh » 25 października 2018, 23:27

madness pisze:Dlaczego nie spodobał Ci się jpx?

Za słabo dmucha i się "telepie" ;)

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: Przemo Boosh » 25 października 2018, 23:25

AdamN pisze:Przemo, podeślij namiary na tańsze o 30% części do mostera...
Pozdrawiam


Latam SCOUT'em - wystarczy? ;)

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: AdamN » 25 października 2018, 23:13

Przemo, podeślij namiary na tańsze o 30% części do mostera...
Pozdrawiam

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: madness » 25 października 2018, 23:10

Dlaczego nie spodobał Ci się jpx?

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: Przemo Boosh » 25 października 2018, 23:01

Kurcze stary - nigdy ale to przenigdy nie kupuj sprzętu zanim sie na nim nie przelecisz! Dotyczy to zarówno skrzydła jak i napędu!
Mój moster to już czwarty egzemplarz który posiadam od nowości. Ma sprzęgło, rozrusznik i inne bajery. Przed zakupem każdego kolejnego napedu testowałem inne silniki w tym JPXy i inne dziwadła. Zawsze wybierałem Mostera bo to przepaść pomiedzy czymś innym w tej klasie dostepnym na naszym rynku. Problemem który może być ważny to niestety nasz polski dystrybutor tych silników z Gdyni... Udało mi się jednak kupić napęd z zagranicznej sieci dystrybucji. Pełny serwis, pełna gwarancja i części tańsze o 30% niż w Polsce.

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: madness » 25 października 2018, 22:49

Niezłe opinie użytkowników, sprzęgło, waga i cena zestawu oraz to, że powinien mnie unieść;)

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: Przemo Boosh » 25 października 2018, 22:22

Ważę tyle co Ty i Moster 185 Hybrid wraz z Hadronem 24 radzą sobie ze mną doskonale;)
Co Cię podkusiło na taki silnik?

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: madness » 25 października 2018, 21:33

Corsair black devil light

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: ciacholot » 25 października 2018, 21:03

co kupiłeś ?

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: madness » 25 października 2018, 20:31

Dziękuję za rady. Napęd wybrany.

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: Only21 » 25 października 2018, 13:36

Zrób to samo bez air one ;) zobaczysz jak pot po jxxxcach poleci ;)

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: ja » 15 października 2018, 17:21

Solo210-20kg,paliwo max.10kg,Thrust 27-7kg,trike AIR.ONE-19,5kg,zapas-4kg,85kg żywej masy :D - i śmiga i buczy i nie spada.Pozdrawiam.

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: ciacholot » 14 października 2018, 19:32

Jak będziesz miał około 28-32 KM to Ci się rozbieg skróci bardzo, ale nie daj się wpędzić w te diabły ważące dużo bo w związku z tym że nam ciężkim idzie sporo paliwa to i musimy go więcej zabrać i razem robi się niezła waga. Chyba, że nie chcesz latać dalej to wtedy bez znaczenia.

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: madness » 14 października 2018, 19:22

Tak, w tych granicach. Przy "bezwietrzu", do oderwania robię z buta dystans ~60m ;) Powinienem zmienić nick na Boeing 747 ;)

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: prokopcio » 14 października 2018, 19:10

Szacun dla solówki :) pewnie blisko 150kg masy startowej.

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: ciacholot » 14 października 2018, 18:30

Ja podobnie ważyłem (na szczęście już nie ważę) i latam na Revo 2 Paramanii i na napędzie z silnikiem Moster 185 od Vittorazi. Normalny start i normalne latanie. Trzeba tylko liczyć się ze zużyciem paliwa. Między bajki te ilości 4,2 czy nawet 5,8 ;) Po prostu jak chcesz polatać na odpuszczonych trymerach itd. to pali dużo i tyle. Na samostatku bez podobnej mocy będziesz się tylko wkurzał.

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: madness » 14 października 2018, 16:14

Skrzydło, na którym zamierzam latać to Apco Thrust.

Re: Pilot 110 kg prosi o pomoc w doborze napędu

Post autor: Zbyszek Gotkiewicz » 14 października 2018, 16:09

W Twoim przypadku nie tylko moc jest ważna ale także skrzydło na którym planujesz latać. Tak czy inaczej to wchodzą w grę napędy powyżej 20 kM, ale jeśli planujesz samostatek, to raczej bliżej 30 kM. To że dałeś radę z Solo świadczy że technikę startu opanowałeś doskonale :)

Na górę